MuscleMeat

Jack3d

Ano_95

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
70kg
Vetpercentage
16%
Iemand ervaring?
Heb dit woensdag gekocht en direct gebruikt om te testen 1,5 schepjes op Thaibox training (wat niet mag :p) na 30-45min ben je een monster met veeeeel energie!

Heb vandaag dan gebruikt tijdens het fitnessen (3 schepjes!;/) werkt hetzelfde maar na de training had ik het gevoel dat ik moest overgeven...

Iemand met ervaring die me tips kan geven?

Ik heb het gebruikt, Noxipro heb ik ook gebruikt, en ging 10 maal beter op Noxipro.
Bij Jack3d kreeg ik een ''crash'', bij Noxipro totaal niet en was erg opgepept, smaakte ook nog eens veel, en veel beter. :)

lol waarom gelijk zoveel? ik pak zelf anderhalve scoop en heb al bizar veel focus en energie!

Je moest overgeven gewoon omdat je teveel hebt van een bestanddeel.

• Topic Starter Topic Starter
Weetniet :p maar er stond max 3. En ik ben zo een die dat dan gelijk gaat testen. Maar ik blijf bij 1,5 er was toch geen groot verschil.

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Je moest overgeven gewoon omdat je teveel hebt van een bestanddeel.

Heb het gevoel dat ik moet overgeven, al een paar uur. Echt rot gevoel. Ik blijf maar beter bij 1.5.

Weetniet :p maar er stond max 3. En ik ben zo een die dat dan gelijk gaat testen. Maar ik blijf bij 1,5 er was toch geen groot verschil.

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Heb het gevoel dat ik moet overgeven, al een paar uur. Echt rot gevoel. Ik blijf maar beter bij 1.5.

3 scoops, voor de beeschten onder ons :D

Doe altijd 2 en soms 3. Had gelijk eerste keer 3 gedaan maar ging niet bad ofzo.

Met 2 scoops merk ik er niet veel van. (ook niet met Crack, No Explode (4schepjes))
1 scoop jack3d = 0.6€ per training. Voor 3 scoops te nemen en weinig er van merken vind ik een verspilling van het geld.

Ik ging trouwens beter op Pre Work out van B&F.
Noxipro heb ik nog niet geprobeerd.

iedereen reageerd natuurlijk anders op pre workout sups, vroeger toen ik nog 80 kg woog pakte ik altijd no-explode en werkte super en als ik het nu pak merk ik niks, zelfde met unleash enige wat k merk is dat k er gruwelijk van moet schijten :D

vind jack3d toch wel 1 van de betere waar ik lekker op reageer!

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat het af te raden is om dit elke dag te gebruiken... Je moet er veel naar toilet van gaam, je slaap slecht en in de dag ben je zwaar moe en wil je alleen maar slapen???

3 scoops zal wel voor de wat zwaardere boys zijn.

2 scoops voor mij van Jack3D, kan de tintelingen dan maar net houden :D

1.5 Schepje...merk er niet veel van...

1 scoop works for me :)

2,5 scoops minimaal 1,5 na een maaltijd en ik ga als een raket. Maar daarna wel mega hard crashen inderdaad. Ik ben er mee opgehouden nadat ik verhalen hoorde/las over een stim pikkie krijgen door de 1,3 dimethyl.

Misschien dat ik binnenkort noxipro eens probeer, want het is wel lekker trainen.

Ik nam altijd 2 schepjes van Jack3d, soms 3, achteraf gewoon een crash, verder niks

Maximize V2 werkt voor mij het beste. Ik heb nu ook PreSurge Unleashed geprobeerd, 1 scoop en ik merkte nada. Volgende keer 2 a 3 scoops proberen.

Grtz

1e keer 2 schepjes ging redelijk
2e keer 2 schepjes ging matig
toen maar 3 schepjes gedaan en ga nu redelijk

Hiervoor Noxipro gehad. Die vind ik toch beter.

Terug
Naar boven