MuscleMeat

Jawel hoor, alweer een schema!

Ziet er inderdaad wel uit als een handig progamaatje :-)

Maar nog even over de schouders, is het handig om die erbij te doen op dag 4 ? Heb namelijk nog veel energie over op dag 4 :-)

Dan train je je benen niet hard genoeg. Na mijn benentraining ben ik echt doodop en zou ik niet ook nog schouders ernaast bij kunnen doen.

• Topic Starter Topic Starter
Hm ja daar heb je natuurlijk ook een punt, moet mn trainingen inderdaad nog wat verder optimaliseren :-)

@ luppie, heb net ook maar even brinta in huis gehaald :-) Voeg jij nog suiker toe of helemaal niets?

Laatst bewerkt:
Vifit ben ik aan verslaafd helaas :p Misschien toch maar eens afkicken ? :-)

Is het handig om de schouders op dag 4 erbij te pakken? Dag 4 is in principe geen zware training namelijk.

Brinta is inderdaad wel een goede tip om te eten s'ochtends ja

Ja lijkt me idd een veel beter idee om schouders bij je benen te zetten op dag 4. Buikspieren kun je in principe er altijd wel tussen gooien. Sommige gasten doen het liever apart, net als iedere andere spiergroep maar omdat je niet zo gek vaak traint zou ik het idd gewoon ertussenin doen zoals je dat nu hebt

Oh ja, die vifit. Er is niet perse iets mis mee maar het voegt niet echt iets toe aan een BB dieet. Bovendien eet/drink je zoveel zuivel (als het goed is) en eet je meer dan genoeg vezels. Je hoeft dan echt geen vifit meer. Darmflora zou toch wel lekker moeten gaan lijkt me (2 bolussen per dag draai ik wel :P)

Ik pak persoonlijk altijd:

Borst biceps,

Benen schouders,

Rug triceps

rust

zelfde cyclus weer

Zo nu en dan gooi ik het om. Buikspieren doe ik er momenteel om de dag bij.

Verder ben ik het wel met Gauner eens. Waarschijnlijk squat je niet, of wel? Als je squat kan ik me niet voorstellen dat je energie over hebt anders doe je iets verkeerd. Ik pak daarom ook altijd eerst schouders en dan pas benen

Edit: ik zie net dat je bokst de dag voor je beentraining. Ik heb zelf lang gethaibokst en ik vond het altijd erg belastend voor mijn schouders. Als je dus benen schouders zou willen gaan doen zou ik een beetje met je schema schuiven. (of je moet er al geen last van hebben natuurlijk)

Laatst bewerkt:
squaten doe ik (nog) niet inderdaad...

Wel relax, m'n voeding en training is in ieder geval al flink verbeterd door dit forum :-)

Trouwens nog een vraagje, hoe zit het met een cheat dag of iets dergelijks? Ik lees er zo nu en dan wat van op het forum, maar er staan zoveel topics in het forum dat zoeken ook lastig is :-) Is dat voor mij nu al van belang om te doen?

Laatst bewerkt:
Hm ja daar heb je natuurlijk ook een punt, moet mn trainingen inderdaad nog wat verder optimaliseren :-)

@ luppie, heb net ook maar even brinta in huis gehaald :-) Voeg jij nog suiker toe of helemaal niets?
beetje zoet stof als ik smorgens cardio doe 15 gram kristal suiker

squaten doe ik (nog) niet inderdaad...

Wel relax, m'n voeding en training is in ieder geval al flink verbeterd door dit forum :-)

Trouwens nog een vraagje, hoe zit het met een cheat dag of iets dergelijks? Ik lees er zo nu en dan wat van op het forum, maar er staan zoveel topics in het forum dat zoeken ook lastig is :-) Is dat voor mij nu al van belang om te doen?

Nee. Een cheat dag (ook wel high carb dag) is bedoeld voor tijdens het cutten. Als je een low carb dieet volgt verbrand je behoorlijk wat vet maar je depriveert je lichaam ook van de hoognodige koolhydraten. Een keer per week las je dan een cheat dag of een high carb dag in (= hetzelfde) waarin je dan je lichaam weer 'laadt' met koolhydraten.

Maar als ik het goed begrijp probeer jij juist te gainen toch? (massa pakken?) dus dan is een cheat day helemaal niet aan de orde ;)

Lees even de sticky door: ' cutten, hoe begin ik?' daar staat het allemaal in.

Sowieso, lees even de stickies door. Je kan daar echt wel de meeste antwoorden vinden.

Hier is de link : http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/

Ok bedankt man :-) Ik wil inderdaad massa opbouwen en zal alle stickys doorlezen...

dit is een schema om af te vallen??? lijkt me niet de bedoeling toch?

Nee het is geen schema om af te vallen, maar voordat ik dit at, at ik nog een stuk minder , kun je nagaan :-) Dus ik ben het nu een beetje aan het opbouwen

Fok wat smaakt die brinta elke dag weer goed :-) Dat ik dat nooit eerder gegeten heb :-)

is het ook niet handig je flys voor je bench te doen dan kan je je borst spier veel harder belasten
heb ik ook maar gelezen op dit forum onder voorvermoeien voor compound oef

Ik zal binnenkort es ff foto's posten ;-)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven