XXL Nutrition

Jay Cutler 2de keer Mr. O

Dit zijn de foto's van Vic en Jay waarbij ze dezelfde poses deden:

28tdhc1.jpg

2iw23ag.jpg

Close call op deze foto.

Dit moet echt een zware domper voor Ronnie zijn. Ikzelf dacht even dat vic er met de prijs vandoor zou gaan. Hij zag er weer super uit.

Mooie uitslag:)

Klasse Ron !

Tjonge:eek:...had Jay zeker niet als de Mr.O van 2007 ingeschat:nope:, vond hem veel te smooth tenopzichte van Jongens als Dennis Wolf, Ronnie Coleman en Dexter Jackson...maar nette prestatie natuurlijk als je op 80% van je kunnen nog een Mr.O wint.

Dennis Wolf leverde een fantastische prestatie, had denk ik ook hoger mogen eindigen.

Einde van het tijdperk Ronnie Coleman:(, geweldig tijdperk voor hem geweest met ongekende successen. Denk dat we over een paar jaar met weemoed terug denken aan de strijd tussen Coleman, Cutler, Badell etc.;).
Ronnie had natuurlijk graag met de titel afgesloten maar in zijn laatste Mr.O was deze 4e plek natuurlijk ook nog best ok.

Het waren in iedergeval weer prachtige dagen met bijna 24 uur p.d. bb en de
Mr.O online om de laatse nieuwtjes etc. constant te checken:coffeepc:.

schouders van Jay zijn ook wel beter dan die van Vic, bij double biceps back

Terrechte uitslag,dacht dat victor op de prejudging wel beter uitzag,maar jay heeft het toch voor elkaar gekregen op die laatste dag,dexter ook eindelijk gekregen waar hij recht op had.:cool:

Denk dat ronnie nu zo gefrustreerd is dat ie binnen een jaar als kevin levrone erbij loopt.:eek:

Die linkerkant hing er nog erger bij als vorigjaar!!!!

Wolf heeft toch een prestatie van formaat afgeleverd,repect!!!!!!

Dit moet echt een zware domper voor Ronnie zijn. Ikzelf dacht even dat vic er met de prijs vandoor zou gaan. Hij zag er weer super uit.

Volgens mij wist hij zelf heel goed dat een top 3 er niet in zat. Z'n gelaat was positief toen hij als 4e werd benoemd.
Nu kan dat acteren zijn, maar ik geloof dat Ronnie terecht wist waar zn plaats was.

Cutler was toch niet dé uitgesproken favoriet als vorig jaar? Vorig jaar was alles Cutler wat de klok sloeg en nu was het al veel minder toch? Anyway, om Mr. O te winnen moet je nog altijd scherp uit de hoek komen.

Top!

moet je daar eigenlijk veel punten voor inleveren als een spiergroep achterhangt zoals bv. de kuiten in het geval van dennis?

Nee, er wordt toch niet beoordeeld op fysiek.

Dat is maar weer eens al te goed gebleken.

De plaatsing van Sylvio vind ik ook onterecht, voor Johnnie O Jackson en Gustavo Badell :eek:
Daarnaast vond ik de posing routines maar matig heb wel eens betere routines gezien
er was er niet echt één waarvan je kon zeggen damn wat een vette routine.
Dennis Wolf had imo wel één plaats hoger mogen eindigen, maar zijn tijd komt zeker
wel, wat meer aan zijn kuiten werken en onderrug dan is dat zeker een Mr. O kandidaat.

Jammer van Vic, maar als ik nu zo de foto's bekijk is het een close call maar is hij toch
echt wel voor Jay ze spelen maximaal quitte en dan weet je waar de Sandow naartoe gaat.

Cutler was toch niet dé uitgesproken favoriet als vorig jaar? Vorig jaar was alles Cutler wat de klok sloeg en nu was het al veel minder toch? Anyway, om Mr. O te winnen moet je nog altijd scherp uit de hoek komen.

Top!

Als regerend Mr.O ben je altijd favoriet,de jury weet dat maar al te goed.Wat ook helpt is dat als je muscletech als sponsor hebt,muscletech is hoofdsponsor van de Mr.O.

Jay oogt een beetje soft. Mist hardheid en definitie. Duidelijk een foutje in zn timing. Vindt het nog steeds een nr 1 waard though!

Hoeveel prijzengeld slepen de mannen nu in de wacht?

Jay oogt een beetje soft. Mist hardheid en definitie. Duidelijk een foutje in zn timing. Vindt het nog steeds een nr 1 waard though!

Hoeveel prijzengeld slepen de mannen nu in de wacht?

Denk niet veel in vergelijking met wat ze van hun sponsor krijgen, rond 100-150 duizend prijzengeld denk ik.

Terug
Naar boven