- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed kijken: Jay is daar een beweging aan het maken, hierdoor vervagen lijnen en details.
Goed kijken: Jay is daar een beweging aan het maken, hierdoor vervagen lijnen en details.
Jay's fysiek is verder beter in balans, hij heeft geen zwakke groepen.
Ja man,dacht dat hij gezien de filmjes zn shape onder controlle had,maar na het zien van de foto's wil ik hier graag op terug komen!!!!
Als ik in de jury had gezeten werd het me moeilijk om te beslissen of dexter of victor er met de sandow vandoor hadden moeten gaan,dex the shape,vic the mass.Ben geen jay-hater maar dit is volgens mij toch doorgestoken kaart!!!!
Jay's fysiek is verder beter in balans, hij heeft geen zwakke groepen.

-->eeuwig gezeik over dexter....Een chubby middel en vocht dat niet onder controlle gehouden kan worden zouden veel zwaarder moeten tillen dan dit!!!!moet je daar eigenlijk veel punten voor inleveren als een spiergroep achterhangt zoals bv. de kuiten in het geval van dennis?
Mooi die Jay. Benieuwd naar z'n "vandaag" foto's
Ronnie heeft er nog wat geld uit gemolken en gaat nu relaxed met z'n ballen op de bank hangen.
Wolf.. Super!!

Mooi dat Dexter eindelijk is 3e isWeet iemand een site waar je de top3 van de mr olympia kunt bekijken (van jaren terug). Ik kan alleen de winaars vinden.

ik had coleman toch in de top 3 gezien, hij was beter 2jaar terug op zn hoogtepunt gestopt, jammer om zo te eindigen
Jury vind massa dan blijkbaar toch weer wat belangrijker, dan mist dexter helaas wat.Als we het over balans hebben,hoe kan je dan langs dexter jackson afkijken![]()