MuscleMeat

Jay Cutler 2de keer Mr. O

Jay was beter als de dag ervoor.
Jay heeft plussen op Victor en andersom. Ik had hem Victor gegeven persoonlijk.
Echter Jay was wel wat bigger. Sommige foto's zijn niet op exact de juiste momenten genomen, das jammer, maar als je de beelden ziet was Jay minder slecht als sommige foto's doen vermoeden.
Dennis Wolf needs some extra back thickness.
Dan kan hij volgend jaar al hoog scoren. Misschien wel top 2.
Victor is imo wat completer, terwijl Dennis wat groter kan worden.
Ronnie is gewoon gematst.
Dexter was goed, maar imo niet beter als Jay, Victor en Dennis.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ronnie's armen zien er niet uit eerlijk gezegd en zijn rug ook niet.bij victor loopt de v vorm al vanaf zijn poseerslip schuin en hij dexter pas vanaf de bovenkant van zijn buik.zijn buik is meer vierkant.dexter staat er toch beter bij en ook superstrak.dus hij mag van mij nr 1 worden.maar blijkbaar komt hij massa tekort.jammer voor ronnie trouwens maar hij had eerder moeten stoppen.nu gaat hij als een loser de bodybuildingwereld uit.

hm ik zat er flink naast met mn lijstje :o

@arnoldfan, zoals ik in et karmabericht al zei.... k*topmerking. Ronnie is een held, de enige loser bij die pic is de gast die hem net postte ;)

ronnie's armen zien er niet uit eerlijk gezegd en zijn rug ook niet.bij victor loopt de v vorm al vanaf zijn poseerslip schuin en hij dexter pas vanaf de bovenkant van zijn buik.zijn buik is meer vierkant.dexter staat er toch beter bij en ook superstrak.dus hij mag van mij nr 1 worden.maar blijkbaar komt hij massa tekort.jammer voor ronnie trouwens maar hij had eerder moeten stoppen.nu gaat hij als een loser de bodybuildingwereld uit.

Heb het al eerder gezegd maar speciaal voor jouw nog eens:

Ronnie zal onthouden worden als dé man die 8x Olympia heeft gewonnen en niet als de man die 1 jaar te laat is gestopt

:rolleyes:

:roflol: 2 jaar telaat gestopt

jammer van ronnie maar jah het is en was een goeie bb'r

Gratz to Jay, ben echt benieuwd naar Dennis volgend jaar ;) .

En tja, jammer van Coleman, maar nu weet hij zeker dat het de juiste beslissing was om te stoppen, en alsof hij er nachtmerries van krijgt dat hij 4e is geworden...

insanity , xto : ik heb respect voor hem.ookal had ik dat niet.zou jullie dat een worst wezen?maken jullie je druk om mensen die er geen respect voor hebben? dat zijn de mensen die niet aan bodybuilding doen.dat hij als een loser stopt is mijn mening omdat hij nu 4e is geworden en dat hij 2 jaar eerder moest stoppen is ook mijn mening.dus accepteer mijn mening en zit niet te drammen met respect stelletje jankende baby's.;)

Man Man Man Coleman wil het maar niet snappen.

Terug
Naar boven