XXL Nutrition

Jay Cutler 2de keer Mr. O

als hij 2 jaar eerder was gestopt , was hij gestopt als 1e.en kan zijn hele leven zeggen : niemand kon van me winnen.nu weet hij dat andere beter zijn en hij dus stopt als een soort loser of verliezer.was zelf ook een colemanfan en vind het ook jammer maar een loser is een loser.dus ga maar gau naar jullie mammie's uithuilen.

insanity , xto : ik heb respect voor hem.ookal had ik dat niet.zou jullie dat een worst wezen?maken jullie je druk om mensen die er geen respect voor hebben? dat zijn de mensen die niet aan bodybuilding doen.dat hij als een loser stopt is mijn mening omdat hij nu 4e is geworden en dat hij 2 jaar eerder moest stoppen is ook mijn mening.dus accepteer mijn mening en zit niet te drammen met respect stelletje jankende baby's.;)

Dus je wordt 4e op de Mr. O, gevolg --> loser :scratch:, geweldige redenering :rolleyes: .

als hij 2 jaar eerder was gestopt , was hij gestopt als 1e.en kan zijn hele leven zeggen : niemand kon van me winnen.nu weet hij dat andere beter zijn en hij dus stopt als een soort loser of verliezer.was zelf ook een colemanfan en vind het ook jammer maar een loser is een loser.dus ga maar gau naar jullie mammie's uithuilen.

Ik dach je een Arnoldfan was :scratch:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ronnie's armen zien er niet uit eerlijk gezegd en zijn rug ook niet.bij victor loopt de v vorm al vanaf zijn poseerslip schuin en hij dexter pas vanaf de bovenkant van zijn buik.zijn buik is meer vierkant.dexter staat er toch beter bij en ook superstrak.dus hij mag van mij nr 1 worden.maar blijkbaar komt hij massa tekort.jammer voor ronnie trouwens maar hij had eerder moeten stoppen.nu gaat hij als een loser de bodybuildingwereld uit.

Op deze foto zie je dan ook iedereen lachen, behalve Ronnie...

Man Man Man Coleman wil het maar niet snappen.

Hij was vierde, de vernedering, ik denk niet dat hij zich ooit nog in het openbaar kan vertonen. :eyes:

Als hij er toch lol in heeft om op het podium te staan.

Het verbaast me echt keer op keer weer wat voor gasten hier posten, ongelofelijk.

insanity , xto : ik heb respect voor hem.ookal had ik dat niet.zou jullie dat een worst wezen?maken jullie je druk om mensen die er geen respect voor hebben? dat zijn de mensen die niet aan bodybuilding doen.dat hij als een loser stopt is mijn mening omdat hij nu 4e is geworden en dat hij 2 jaar eerder moest stoppen is ook mijn mening.dus accepteer mijn mening en zit niet te drammen met respect stelletje jankende baby's.;)

Alsof hij in 2005 had kunnen voorspellen dat hij in 2006 tweede zou worden en in 2007 vierde?
Als hij dat had gekunnen dan was hij in 2005 uiteraard ook gestopt!

Echt he, er staan mannen op het podium die NOOIT 4de zullen worden. Ik heb echt respect voor hem.

Alsof hij in 2005 had kunnen voorspellen dat hij in 2006 tweede zou worden en in 2007 vierde?
Als hij dat had gekunnen dan was hij in 2005 uiteraard ook gestopt!

Hij had gewoon na z'n 8e moeten stoppen.

en plaats maken voor de rest. onder het mom. ik ben niet te verslaan heb
al 8 sandows en stop er nu mee.

Wat een loze opmerkingen allemaal hier over de grootste BBer op aarde!!!
Niemand heeft hem dit ooit nagedaan en zal ook niemand snel voor in aanmerking komen,tegen die tijd ben ik al opa ofzo!!!!

Ronnie:Toekomstige Hall of Famer

Jullie:Behoren toe aan de Wall of Shame!!!!

Dat gezeik over coleman. Hij staat er wel even!!! Hij probeerd het nog tenminste, dat vind ik al veel respect waard!

Wat een loze opmerkingen allemaal hier over de grootste bodybuilder op aarde!!!
Niemand heeft hem dit ooit nagedaan en zal ook niemand snel voor in aanmerking komen,tegen die tijd ben ik al opa ofzo!!!!

Ronnie:Toekomstige Hall of Famer

Jullie:Behoren toe aan de Wall of Shame!!!!

Dat gezeik over coleman. Hij staat er wel even!!! Hij probeerd het nog tenminste, dat vind ik al veel respect waard!

Weet dat de waarheid hard is en zeur er niet meer over.

heeft Mr:Coleman zeker niet verdient,

hij heeft zich gek laten maken om nog keer mee te doen wat jammer is.
denk zelf is na als je z'n rug/ lats ziet......................

kijk het filmpje maar goed , maar dat heb je al wel gezien denk ik.

hier laat ik het bij.

Alle respect voor Ronnie Coleman :bow:

Lee Haney Rules :bow2:

Hij had gewoon na z'n 8e moeten stoppen.

en plaats maken voor de rest. onder het mom. ik ben niet te verslaan heb
al 8 sandows en stop er nu mee.

Dan had ie ook na zijn eerste kunnen stoppen.....

Wie hier wordt er zelf overal eerste als ie ergens aan mee doet? Nou dan....

karma voor kale en own., al moet ik eerst nog wat aan anderen uitdelen

Weet dat de waarheid hard is en zeur er niet meer over.

heeft Mr:Coleman zeker niet verdient,

hij heeft zich gek laten maken om nog keer mee te doen wat jammer is.
denk zelf is na als je z'n rug/ lats ziet......................

kijk het filmpje maar goed , maar dat heb je al wel gezien denk ik.

hier laat ik het bij.

Alle respect voor Ronnie Coleman :bow:

Lee Haney Rules :bow2:

toegegeven dat het zonde is, maar als ik de foto's bekijk is deze shape, zijn slechtste in 10 jaar ofzo, nog altijd beter dan de meeste gasten op dat podium, je moet nog verder kijken dan de blessure alleen ook, hardheid, droogheid, etc. zijn ook nog steeds van tel.
vergeet ook niet dat de man al een ancien is, ik vind het juist bewonderenswaardig dat ie nog wou voortdoen, zal zelf ook wel beseft hebben voor de O begon dat ie em niet ging pakken, toch stond ie er.

Zoals ik al eerder las , als jij geen 8 sandows had was ie niet eens door naar Finale.

Je weet donders goed wat er bedoelt word !

Nee luister, ik had het niet over zijn 4e plaats.

Jij zegt dat hij 2jaar geleden moest stoppen, ik zeg gewoon dat het makkelijk is om achteraf te praten.

Hij had nooit 4e mogen worden met zo'n misvormde rug/lats.!
Wat denk je dat de jury geen punten heeft afgetrokken door die assymetrie? Het is juist door de rest van de punten (massa/droogheid/geen achterlopende groepen) dat hij toch nog hoog eindigde.

Verder gaat het om een blessure, daar houd de jury ook rekening mee. Het is niet zo dat hij niet hard traint ofzo, hij traint zowat het hardste van alle deelnemers. Ik vind 4de een zeer goede plaats voor hem, had niet hoger of lager moeten zijn.

Terug
Naar boven