AndroidHealthClinic

Jay cutler BFTO 2006!!!

Sweet..! Thanks voor de filmpjes

thx :)

zn uitvoering is soms "niet erg goed" maar toch leuk om et filmpje te zien :D

Zeer mooie filmpjes :thumbs:

Bij filmpje 1 doet hij bij de rugoefening er nog een gewicht aan. Hoe zit dit vast? En gaat dat ding op jullie sportschool ook zover? Mijne iig niet.

zijn allemaal rugoefeningen dus :dunno:
O zzover was ik geen eens....Je heb gelijk overigens. Weet de naam niet. Maar je zit dus en trekt de stang naar de borst. Hij kan ook achter de nek langs. Maar hij trekt `m naar de borst.
Als je de naam weet zou mooi zijn. Ben slecht in namen van oefeningen:rolleyes:

O zzover was ik geen eens....Je heb gelijk overigens. Weet de naam niet. Maar je zit dus en trekt de stang naar de borst. Hij kan ook achter de nek langs. Maar hij trekt `m naar de borst.
Als je de naam weet zou mooi zijn. Ben slecht in namen van oefeningen:rolleyes:

lat pulldown bedoel je ;)

Idd! Maar hij gooit er nog een gewicht aanvast ana de zijkant. Het was blijkbaar niet genoeg:D
Ik vraag me af hoe dat bleef zitten, kon dat niet zien. Ooit heb ik die info nodig;)

Bij de seated row zet hij er ook een gewicht extra bij aan, de steekgewichten zet je vast door er een pin in te schuiven, volgens mij gebruikt hij die om die schijf eraan te koppelen, in iedergeval zo doen wij het in de sportschool wel,
anders maak zo'n pin zelf een verlengde versie, daarmee kan je hem wel vast zetten.

JAY JAY JAY JAY JAY:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

k*t dat ik alleen het 2e filmpje kan zien, die anderen laaien niet

1e en 3e laden heel traag idd

bedankt voor de filmpjes! cool :thumb:

jay is looking goooddddd!

Eerste gaat hier super snel. Gewoon blijven proberen.

hij doet bijv bij rug wel meer dan 5 soorten oefeningen
is dat niet beetje teveel om massa te bouwen ???
wil wel eens zien wat voor trainings schema die heeft

filmpje draait bij mij ook niet goed

Terug
Naar boven