Fitness Seller

Jay cutler BFTO 2006!!!

toffe filmpjes... leuke deathlifts ook:D

Ik vroeg me af welke vis dat hij op het einde eet, "Orange roughy" noemt hij het. Na wat opzoekingswerk blijkt de nederlandse naam "Atlantische Slijmkop" te zijn. In zijn trainingsfilm "One step closer" beweert hij dat dat zijn belangrijkste precontest proteine is, hij krijgt er "a real thin skin" van.

Weten jullie als deze vis in de Belgische supermarkt te verkrijgen is?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vis, en dan vooral filet, is makkelijk weg te krijgen en een proteinerijke voedingsbron:) altijd lekker, maar meestal vrij duur:(

schijtzooi dat eerste filmpje begint relaxed vanuit het vliegtuig, alleen moet ik een half uur w8en ofzo voordat ie laad :(

Idd, normaalgezien is het door middel van zo'n pin dat hij de gewichten vast zet. Maar je moet wel zien dat zijn gewichten in de diepte naar zijn gezicht kijken, en hij dus aan de zijkant (breedte van het gewicht) veel plaats tussen het gewicht en de staven van de machine heeft om er een gewicht bij te hangen.

Bij ons in de gym, kijkt de breedte van het gewicht naar ons, en normaal gezien kunnen wijn daar geen gewicht aanhangen door de staven van de machine zelf die in de weg zitten.

Idd, normaalgezien is het door middel van zo'n pin dat hij de gewichten vast zet. Maar je moet wel zien dat zijn gewichten in de diepte naar zijn gezicht kijken, en hij dus aan de zijkant (breedte van het gewicht) veel plaats tussen het gewicht en de staven van de machine heeft om er een gewicht bij te hangen.

Bij ons in de gym, kijkt de breedte van het gewicht naar ons, en normaal gezien kunnen wijn daar geen gewicht aanhangen door de staven van de machine zelf die in de weg zitten.

probeer het eens met 10kilo schijven;) en anders wil 2*5 ook wel eens werken :thumbup:

Terug
Naar boven