kareltje27
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook hier pullovers voor borst... Het blijft mij toch wat onduidelijk wat die oefening nu precies doet.
Maar goed, ondanks dat ik geen groot jay fan ben ziet hij er wel enorm uit zeg.
Het het idee dat een classice pullover meer borst pakt dan de bank in verticale positie. Dan ligt bij mij de nadruk meer op de lats.
alleen dat flyén jongens dat lijkt toch echt nergens meer op.
Dat is toch geen flyén met zo'n halve bewegingsuitslag?
door de bewigingsuitslag te veranderen de nadruk op de rug leggen? ik neem aan dat je het over de pull-overs hebt en niet over de flyes...?Juist door je bewegingsuitslag te beperken leg je het accent of op rug of op borst.
door de bewigingsuitslag te veranderen de nadruk op de rug leggen? ik neem aan dat je het over de pull-overs hebt en niet over de flyes...?

Natuurlijk heb ik het niet over flyes, als je de moeite had genomen om een paar post verder terug te lezen dan had je dat er zelf ook uit op kunnen maken.![]()
alleen dat flyén jongens dat lijkt toch echt nergens meer op.
Dat is toch geen flyén met zo'n halve bewegingsuitslag?
ik heb alle posts gelezen hoor, Zijn opmerking over bewegingsuitslag gaat anders wel over flyes en niet over pullover. Beetje rare overgang << dat bedoelde ik.Natuurlijk heb ik het niet over flyes, als je de moeite had genomen om een paar post verder terug te lezen dan had je dat er zelf ook uit op kunnen maken.![]()