AndroidHealthClinic

Jay cutler chest training

Ook hier pullovers voor borst... Het blijft mij toch wat onduidelijk wat die oefening nu precies doet.

Maar goed, ondanks dat ik geen groot jay fan ben ziet hij er wel enorm uit zeg.

Ook hier pullovers voor borst... Het blijft mij toch wat onduidelijk wat die oefening nu precies doet.

Maar goed, ondanks dat ik geen groot jay fan ben ziet hij er wel enorm uit zeg.

De pullover is zeker een nuttige oefening, waar je het accent op legt heeft te maken met de manier waarop je de oefening uitvoert. Borst, rug, serratus worden allemaal aangesproken en door je ROM en je houding te variëren bepaal je zelf waar je het accent op legt.

Het het idee dat een classice pullover meer borst pakt dan de bank in verticale positie. Dan ligt bij mij de nadruk meer op de lats.

alleen dat flyén jongens dat lijkt toch echt nergens meer op.
Dat is toch geen flyén met zo'n halve bewegingsuitslag?

die rug op het laatst, niet normaal meer :P

Of die de O nou gaat pakken of niet, het is gewoon te ernstig om te zien hoe groot deze gasten zijn. Hulde! En ja de vraag van wat pakken deze gasten... dat wil je waarschijnlijk niet weten :D Het is hun werk he, niet iets voor erbij. Anyways gewoon meesterlijk om te zien!

Het het idee dat een classice pullover meer borst pakt dan de bank in verticale positie. Dan ligt bij mij de nadruk meer op de lats.

alleen dat flyén jongens dat lijkt toch echt nergens meer op.
Dat is toch geen flyén met zo'n halve bewegingsuitslag?

Juist door je bewegingsuitslag te beperken leg je het accent of op rug of op borst.

doet het altijd goed met een bakje kwark erbij.

maar wat was dat zou voor gast op 7:20?? :D

Greenday in de gym, daar wil ik ook trainen:D Die vrouwen muziek bij ons altijd:s

Natuurlijk heb ik het niet over flyes, als je de moeite had genomen om een paar post verder terug te lezen dan had je dat er zelf ook uit op kunnen maken. ;)

Zijn opmerking over bewegingsuitslag gaat anders wel over flyes en niet over pullover. Beetje rare overgang.

jay ziet er groot en droog uit in dit filmpje. nu ik net een filmpje van kai green heb gezien, moet ie t wel afleggen mbt massa. die kai green is te ziekelijk groot geworden.

wat een beul

ST? Waar heb je het over?

Natuurlijk heb ik het niet over flyes, als je de moeite had genomen om een paar post verder terug te lezen dan had je dat er zelf ook uit op kunnen maken. ;)
ik heb alle posts gelezen hoor, Zijn opmerking over bewegingsuitslag gaat anders wel over flyes en niet over pullover. Beetje rare overgang << dat bedoelde ik. ;)

Terug
Naar boven