Fitness Seller

Jay Cutler na biceps operatie

Woow, komt goed met hem

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als ik de foto's zie is het geen olympia materiaal maar ik kan me vergissen

Denk wel dat jay ons alle flink gaat verassen hij brengt iets minder massa maar knetterdroog dat wel en als branch in 6 maamden zijn been kan fixxe dan kan jay zeker zijn arm fixxen...

Idd en anders heeft hij Muscletech nog(als zij hem nog sponseren)

wedden dat hij hard gaat bijkomen, even de celltech bijschroeven en kan gelijk podium op joh, waarom zou jay zo zelfverzekerd praten? Hij komt altijd zijn beloftes na wat ik tot nu toe heb gezien

Hmm, geen idee. Was volgens mij ook een van de best betaalde contracten in bb geschiedenis(samen met rc)

Elke training droeg die wel een MT tanktop of shirt nu zie je er niks meer van, hij zei ook dat die iets beters kon krijgen (mis zelf supp lijn maken?)

Jordan gaat hem sponsoren? :D

het contract zal afgelopen zijn, op beide sites vind je nix van elkaar terug...zou me verwonderen dat smartshake hem wel meer opbrengt nu...

Hij heeft zijn contract beëindigt omdat hij bij Muscle Tech heel erg beperkt was om bij andere merken wat te doen en reclame te maken. Hij zit nu op het einde van zijn carierre en dit was zijn laatste kans om nog andere dingen te doen en voor andere merken reclame te maken. Daarbij kwam ook dat Muscle Tech hem een verlaagde contractaanbieding deed, wat ook logisch is omdat hij geen Mr. Olympia meer is.

Hoe snel men de hoop in een man als deze kan verliezen, komisch bijna.
Als Jay er voor gaat staat hij iig weer met dezelfde massa aan de O '12 als afgelopen jaar.

Zo snel men je de hemel in prijst zo snel kunnen ze je ook afschrijven. Daarnaast vind ik Jay de meest sympathieke Bodybuilder van deze tijden. Ik heb er maar niks mee met die ruige koppen, tattoo's oorbellen, piercings (no offense naar mensen die dat wel hebben).

Hopelijk kan Jay voor een verassing zorgen!

Terug
Naar boven