XXL Nutrition

Jay Cutler na biceps operatie

hoe the f kunnen ze hem opensnijden

:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zo snel men je de hemel in prijst zo snel kunnen ze je ook afschrijven. Daarnaast vind ik jay de meest sympathieke bodybuilder van deze tijden. Ik heb er maar niks mee met die ruige koppen, tattoo's oorbellen, piercings (no offense naar mensen die dat wel hebben).

Hopelijk kan jay voor een verassing zorgen!

+1

Tja die man werkt 24/7 non stop

hey yo it's 50! (years old). Ik twijfelde echt of hij het was man, mag wel wat rustiger aan gaan doen blijkbaar!

Laatst las ik dat ie mega skinny was voor een filmrol? Blijkbaar toch terug aant juicen.

Coole headphones:D

Zie hem nog niet de O winnen dit jaar :p

Had niet anders van hem verwacht.

Jay is al zovaak afgeschreven, als er iemand is die tegen de verhoudingen in weer terug kan komen is hij het. Denk aan 2009 en de talloze jaren tegen Ronnie. Komt hij in de shape van 2009 met misschien een paar kilo's minder, dan komt hij nog een eind. Phil is wel de meest geduchte tegenstander natuurlijk.

..........

Zijn hoofd is flink afgeslankt lijkt het wel. (filmpje)

Jay is al zovaak afgeschreven, als er iemand is die tegen de verhoudingen in weer terug kan komen is hij het. Denk aan 2009 en de talloze jaren tegen Ronnie. Komt hij in de shape van 2009 met misschien een paar kilo's minder, dan komt hij nog een eind. Phil is wel de meest geduchte tegenstander natuurlijk.

Klopt, maar nu speelt leeftijd ook wel een rol.

Terug
Naar boven