AndroidHealthClinic

Sticky Jay Cutler Topic

Ik vond niet dat Ronnie hem elke keer verdiende

Hij was gewoon een monster met ongelooflijk veel massa
Heb niet al zn wins gezien, maar wel een aantal die ik twijfelachtig vond. Maarja het draait ook niet alleen maar om de fysiek, maar ook om hoe je de sport representeert

Zeker waar!
Toch jammer van Kai bv, die heeft ook nooit mr. O gewonnen. Maar Ronnie en Jay respectievelijk 8x en 4x, het is gewoon een beetje scheef soms

Waarom is dat scheef? Kijk in 2012 kwam Kai dicht in de buurt van Phil, maar de massa die Kai heeft werkt zich zelf tegen...
neem een Bdb, je ziet die biceps zwaar boven zijn schouders uit steken en dat lijkt me minder een totaal plaatje dan dat Phil heeft.

Maar is het ook scheef als Phil de O nog 3 keer erbij pakt? Ik bedoel maar te zeggen, die gasten waren op het moment daar gewoon de beste als ze wonnen.

Wij praten wel over guts en tailles en dergelijke, en wanneer Kai geen gut heeft of goed onder controle heeft is die opeens "goed"... Nee als Kai wint dan was hij op dat moment gewoon de beste.

Filmpje van een half jaar oud :roflol:

Goed bezig sherlock:o

23 nov 2012 :roflol:

Die filmpjes waarin Jay uitleg geeft over vanalles en nog wat zijn zo epic, die manier van praten, geniaal!

Jay is al weer flink buff geworden. Ik hoop alleen voor 'm dat z'n onbalans tussen z'n bicepsen nog wat minder zal worden.

Hij was gewoon een monster met ongelooflijk veel massa
Heb niet al zn wins gezien, maar wel een aantal die ik twijfelachtig vond. Maarja het draait ook niet alleen maar om de fysiek, maar ook om hoe je de sport representeert

sinds wanneer is dit?

Ik hoop alleen voor 'm dat z'n onbalans tussen z'n bicepsen nog wat minder zal worden.

daar zal eender welke Mr.o wel op letten dat het min of meer in proportie is :cool:

heb nu al zin in deze Mr.O Hnng.

dis-gun-be-good.gif

Kai ziet er goed uit, maar of hij ooit de O zal winnen? Bodybuilden wordt al niet echt gewaardeerd door veel mensen en dan krijg je Kai die wint. Die vent verdient o.a. zn geld met strippen, en kijk wat voor acties hij op het podium heeft; masker op, rare bewegingen en shit.

Ik vind het persoonlijk wel lachen hoor, die Kai die zo gek doet. Maar ik kan me bij veel mensen voorstellen dat hij nou niet echt het boegbeeld van bodybuilden moet wezen

Kai ziet er goed uit, maar of hij ooit de O zal winnen? Bodybuilden wordt al niet echt gewaardeerd door veel mensen en dan krijg je Kai die wint. Die vent verdient o.a. zn geld met strippen, en kijk wat voor acties hij op het podium heeft; masker op, rare bewegingen en shit.

Ik vind het persoonlijk wel lachen hoor, die Kai die zo gek doet. Maar ik kan me bij veel mensen voorstellen dat hij nou niet echt het boegbeeld van bodybuilden moet wezen

Op basis van een goed fysiek heeft ie wel een aantal x de arnold gewonnen. Phil Heath verslagen nog in 2010 geloof ik. En toen wisten de judges ook wel van zijn ananas haha. Nee Kai kan alleen winnen wanneer die zn massa een keer beheerst en wanneer zijn concurrentie een keer een fout maakt. Zolang Phil in topconditie komt met de gewenste massa, komt niemand er aan.

Terug
Naar boven