MuscleMeat

Sticky Jay Cutler Topic

Pas maar op im Ruhrpott, er zijn veel stukken waar je niet meer hard mag rijden. meestal geld er een max. van 130km/u
Vanaf Dorsten is het volgens mij steeds aangepast met stukken van 100 en 80Km/u

Had ik ook niet echt behoefte aan. Erna ging ik bij Kai Greene in de rij staan en toen ik na een half uur eindelijk bijna aan de beurt was ging die zijn pauze houden. Toen had ik het wel even gehad met wachten dus ging ik naar Shawn Ray enz, daar ben je direct aan de beurt zowat.

Ik ben ook weer aanwezig ofcourse :)

Haha okee naja word mijn eerste keer dus even kijken :) Welke dag was je of maakt dat niet uit qua atleten?

Mooi man gezellig!

Haha okee naja word mijn eerste keer dus even kijken :) Welke dag was je of maakt dat niet uit qua atleten?

Mooi man gezellig!

Voor de ''normale'' mensen is het de zaterdag en zondag. Je kan beter de zaterdag gaan aangezien veel atleten de zondag al weg zijn.

Het zal je wel bevallen hoor, vooral de eerste keer:)

Nee ook zaterdag. Ik ben helaas geen sportschool eigenaar en ken ook niemand die me kaarten voor de donderdag of vrijdag kan regelen.

Nou prima toch ik ga ook met select groepje die kant op zaterdags :)

ik :o
54txft.jpg

deze donkere meneer
fejqfl.jpg

Oh boy, zou er graag bij staan :D

Nu ga ik helemaal :D

Nee ook zaterdag. Ik ben helaas geen sportschool eigenaar en ken ook niemand die me kaarten voor de donderdag of vrijdag kan regelen.
Je kan perfect donderdag of vrijdag gaan zonder kaarten, hebben we vorig jaar ook gedaan. Dan moet je gewoon op een computer die daar aan de inkom staat een sportschooladres ingeven en nog wat andere zaken, best wel een foutief adres ingeven als ze het eens moesten controleren nadien.

Whhoottt ik ga ook heen! ff die pro-s dwarfen :roflol:

Hoe kan je die kaarten trouwens bestellen? Zou eventueel ook wel willen gaan met wat vrienden van me :)

Ik heb ze via de site besteld van de fibo zelf met een credit card.
Vond geen andere mogelijkheid

down

Victor lookin swole

bam

:)

485378_502179956489845_1431911468_n.jpg

^^

epic photoshop

28927_501567896551051_805934278_n.jpg

Terug
Naar boven