MuscleMeat

Sticky Jay Cutler Topic

Hij moet naar de fibo komen :D

Fibo is zeker de moeite waard alle top pro's ontmoeten en natuurlijk ook bekenden uit het wereldje tegenkomen.

Hij was er vorig jaar. Als je op foto wou moest je zeker 2 uur wachten zolang was de rij, een stuk meer mensen als bij Phil Heath.

Lee Priest daarintegen stond helemaal alleen, bij hem was je direct aan de beurt :p

Lee Priest lijkt me nog veel zieker om mee op de foto te gaan, imo. Wie staat er nou met Lee op de foto?

Wie waren er nog meer?

Kai ziet er goed uit, maar of hij ooit de O zal winnen? Bodybuilden wordt al niet echt gewaardeerd door veel mensen en dan krijg je Kai die wint. Die vent verdient o.a. zn geld met strippen, en kijk wat voor acties hij op het podium heeft; masker op, rare bewegingen en shit.

Ik vind het persoonlijk wel lachen hoor, die Kai die zo gek doet. Maar ik kan me bij veel mensen voorstellen dat hij nou niet echt het boegbeeld van bodybuilden moet wezen

Duidelijk dat je bb niet echt volgt.. Kai heeft al lang afstand gedaan van dat vreemde gepose.

Hij was er vorig jaar. Als je op foto wou moest je zeker 2 uur wachten zolang was de rij, een stuk meer mensen als bij Phil Heath.

Lee Priest daarintegen stond helemaal alleen, bij hem was je direct aan de beurt :p

Echt? Shit man :eek: Haha weet niet of ik zolang zou wachten.... Denk het wel, hoop dat hij dit jaar weer komt :D

Jij ook dit jaar?

Lee Priest lijkt me nog veel zieker om mee op de foto te gaan, imo. Wie staat er nou met Lee op de foto?

Wie waren er nog meer?

Mwoa, ik vond het maar een klein trolletje om eerlijk te zijn. Hij had echt een mooi fysiek toen die wedstrijden deed, laat dat duidelijk zijn. Maar nu was zijn vetpercentage redelijk hoog, dikke kop van t vocht en hij had een shirt aan waardoor zijn fysiek totaal niet goed uitkwam.

Zowat iedereen was daar uit de bodybuildingscene. Je kan beter vragen wie was er niet was:D. Je moet ook niet vergeten dat de Fibo zowat de grootste beurs is in Europa. Voor de Amerikaanse atleten en merken is dit een ideale kans om in Europa naamsbekendheid te maken.

Echt? Shit man :eek: Haha weet niet of ik zolang zou wachten.... Denk het wel, hoop dat hij dit jaar weer komt :D

Jij ook dit jaar?

Had ik ook niet echt behoefte aan. Erna ging ik bij Kai Greene in de rij staan en toen ik na een half uur eindelijk bijna aan de beurt was ging die zijn pauze houden. Toen had ik het wel even gehad met wachten dus ging ik naar Shawn Ray enz, daar ben je direct aan de beurt zowat.

Ik ben ook weer aanwezig ofcourse :)

ik :o
54txft.jpg

deze donkere meneer
fejqfl.jpg

Op deze foto ziet die al een stuk beter uit dan hoe ik t me herinner:o

ik vond hem echt enorm huge. toen ik dat zei antwoorde hij dat hij een tall guy is.

beter ga je voortaan doordeweeks heen, dan heb je geen rijen en kun je de pro's spreken omdat ze toch niks te doen hebben.

ik vond hem echt enorm huge. toen ik dat zei antwoorde hij dat hij een tall guy is.

beter ga je voortaan doordeweeks heen, dan heb je geen rijen en kun je de pro's spreken omdat ze toch niks te doen hebben.

Doordeweeks kun je alleen gaan als ondernemer. Hoe kom jij aan die kaarten dan?

Vergeet niet dat de FIBO dit jaar in Keulen is en niet meer in Essen.

Terug
Naar boven