bodylojohn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben echt wel een cutler fan...maar ik vind hem eerlijk gezegd niet zo goed ogen als de voorgaande jaren...
Of is dit gewoon optisch bedrog?
Hij geeft toch aan dat hij 30pound onder zijn normale off season zit![]()
Hij wilt wel die huge koelkast wezen , hij loop gewoon te ver achter op dit moment.
No homo.
No homo.
Tevens ja?
Hij heeft een stuk of 3 guess poses gedaan waarbij je makkelijk kan stellen dat hij buiten de top 3 zal vallen.
En quit de bullshit '' hij heeft nog zoveel weken'' want dat heeft de rest ook en iedereen is aan max gear dus dat zal ook geen factor zijn.
Lol en jij wilt mensen begeleiden. Dat die minder biggie is als normaal is duidelijk maar t is nu nog veel te ver van de show af om nu al te oordelen dat hij buiten de top 3 valt
Lol en jij wilt mensen begeleiden. Dat die minder biggie is als normaal is duidelijk maar t is nu nog veel te ver van de show af om nu al te oordelen dat hij buiten de top 3 valt
Jij weer met je haat.Lol en jij wilt mensen begeleiden. Dat die minder biggie is als normaal is duidelijk maar t is nu nog veel te ver van de show af om nu al te oordelen dat hij buiten de top 3 valt

Dat was volgens mij BS , maar ik zie haar nooit meer in die video's eigenlijk.Mee eens....
Er kan idd nog heel veel gebeuren in die 10 weken.... positief als ook negatief.
Is er nog een officieel bericht dat hij gescheiden is....of was dat allemaal BS?
---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 16:01 ----------
Laten we hopen dat het op een andere manier naar buiten komt over 10 weken he....
Trouwens....zijn vorm van 2009 blijft ongeëvenaard!!!!
Jij weer met je haat.
Maybe doet Jay nog mee omdat hij nog wat backup geld heeft voor de judges
Ik ben gewoon eerlijk , hoe kan hij de andere inhalen?
Op mass zal hij sowieso NOOIT winnen van Ramy , Kai , Phil op conditie moet hij het nu hebben en moet een van hun het echt erg verknallen en dan alsnog zullen de judges waarschijnlijk het verschil in massa te groot vinden.of ze moeten abces in hun biceps krijgen.
---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 16:21 ----------
Dat was volgens mij BS , maar ik zie haar nooit meer in die video's eigenlijk.
Jij weer met je haat.
Maybe doet Jay nog mee omdat hij nog wat backup geld heeft voor de judges
Ik ben gewoon eerlijk , hoe kan hij de andere inhalen?
Op mass zal hij sowieso NOOIT winnen van Ramy , Kai , Phil op conditie moet hij het nu hebben en moet een van hun het echt erg verknallen en dan alsnog zullen de judges waarschijnlijk het verschil in massa te groot vinden.of ze moeten abces in hun biceps krijgen.

Jay is zo snel mogelijk naar de super heavyweights gegaan omdat het beter op zijn frame lijkt, massa staat jay goed , esthetisch look is qua aanhectinge en frame niet weg gelegd voor Jay dus je vergelijking met Jay vs Rhoden / Dexter is een beetje vreemd , totaal andere lichaams bouw.Daarom doen Dexter en Rhoden het ook goed, omdat ze zo'n massabeesten zijn...? Het gaat om het totaalplaatje, je weet niet wat daaruit komt. Hij zal echt bewust wel minder massa hebben, wie weet worden we verrast, misschien ook niet.
Ik haat niet, ik zeg alleen dat wat je zegt niet klopt.
En Mack is de grootste hater hier![]()