AndroidHealthClinic

Sticky Jay Cutler Topic

Jij zou toch als geen ander moeten weten dat met een goed gevuld medicijnkastje de wereld er over 10 weken compleet anders uit kan zien.

Chemical BodyBuilding, baby!

Een wijs man zei eens dat het hebben van een oordeel niets zegt over degenen over wie jij oordeelt, maar slechts jou bestempeld als iemand die zo nodig moet oordelen over mensen ;)

zijn laatste O stond jay één of twee weken van te voren knettergoed, misschien heeft hij het dit keer beter gepland...

zijn laatste O stond jay één of twee weken van te voren knettergoed, misschien heeft hij het dit keer beter gepland...

Kan me herinneren dat de 10 weeks out van de o van 2009( met strepen overal op zijn zwaarte gewicht ooit, beste shape ooit) hij er ook ongeveer zo bij stond.

Moet inderdaad wel erg k*t zijn om te horen dat iemand die je totaal niet kent van zijn vrouw af is. Hopelijk heb je het goed kunnen verwerken.

Dumbass!!!!

Ik bedoel in de zin van dat het me echt een close couple leek op de fibo en hun DVD's

Best druk in die gym om 1 uur s'nachts. En hij staat er idd niet slecht bij voor 10 weeks out.

6149378306_fb4d43e02a_z.jpg

als hij weer zo aesthetic weet te komen, dan word het een spannende O

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jay & Phil, was April dit jaar. Jay staat best goed tov Phil vind ik.

Jay is soieso wijder altijd al... voor de rest zegt dit niet zo veel.

Ben erg benieuwd hoe die het gaat doen in september

Heel die O is toch doorgestoken kaart man. Gewoon Jay nog een keertje laten winnen, kan die man ook met pensioen en aan zijn gezondheid gaan denken. :thumbup:

Heel die O is toch doorgestoken kaart man. Gewoon Jay nog een keertje laten winnen, kan die man ook met pensioen en aan zijn gezondheid gaan denken. :thumbup:

En zijn supplementen lijn een boost geven ;).

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 16:33 ----------

Door mega veel chemicals staan die lui gewoon op 7/8 maar lijkt eerder 12/14

Vocht hoef je je ook 10 weeks out nog lang niet druk om te maken.

Ja als je 4 weeks out de peptide en insuline laat vallen verlies je gewoon veel vocht en trek je mooi droog en hard !

En zijn supplementen lijn een boost geven ;).

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 16:33 ----------

Ja als je 4 weeks out de peptide en insuline laat vallen verlies je gewoon veel vocht en trek je mooi droog en hard !

Hoeso peps droppen bro?
AAS + peps tot game day en synthol uppen!

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 22:50 ----------

Phil vind ik nooit écht indrukwekkend op guestposings. Pas als hij volle conditioning heeft dan ziet hij er super uit. Hij lijkt ook niet echt groter te worden in off-season, wat je wel duidelijk bij Kai ziet.

Jay zier ook imo ook nooit uit als guest pose.

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 22:51 ----------

Idd jammer , straks wint Jay en ga ik gebashed worden helaas , Im prepared,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

middel is er goed op vooruit gegaan

Terug
Naar boven