NvO
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En trouwens , wat is jou conclusie wat er volgens jou gaat gebeuren voor Jay , sinds andere meningen toch niet aanvaardbaar zijn.

Jij weer met je haat.
Maybe doet Jay nog mee omdat hij nog wat backup geld heeft voor de judges
Ik ben gewoon eerlijk , hoe kan hij de andere inhalen?
Op mass zal hij sowieso NOOIT winnen van Ramy , Kai , Phil op conditie moet hij het nu hebben en moet een van hun het echt erg verknallen en dan alsnog zullen de judges waarschijnlijk het verschil in massa te groot vinden.of ze moeten abces in hun biceps krijgen.
---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 16:21 ----------
Dat was volgens mij BS , maar ik zie haar nooit meer in die video's eigenlijk.
Daarom vroeg ik me dat juist af..
Ff off-topic: vond het wel erg k*t om te horen dat markus ruhl een tijd trug van zn vrouw af is.
Moet inderdaad wel erg k*t zijn om te horen dat iemand die je totaal niet kent van zijn vrouw af is. Hopelijk heb je het goed kunnen verwerken.

Moet inderdaad wel erg k*t zijn om te horen dat iemand die je totaal niet kent van zijn vrouw af is. Hopelijk heb je het goed kunnen verwerken.

Jij zou toch als geen ander moeten weten dat met een goed gevuld medicijnkastje de wereld er over 10 weken compleet anders uit kan zien.
Chemical BodyBuilding, baby!
Word je er zelf soms niet moe van dat je altijd meer weer begint over roids?

Jij zou toch als geen ander moeten weten dat met een goed gevuld medicijnkastje de wereld er over 10 weken compleet anders uit kan zien.
Chemical BodyBuilding, baby!
Word je er zelf soms niet moe van dat je altijd meer weer begint over roids?
Ik vind zijn shape absoluut niet slecht voor 10 weeks out. Dit is gewoon rond de 8% waarschijnlijk. Als je op hogere doseringen Test en eventueel andere aromatiserende middelen zit hou je gewoon veel vocht vast waardoor het lijkt alsof je vetter bent. Mij lijkt dit iig het geval.