MuscleMeat

Sticky Jay Cutler Topic

Lijkt wel alsof hij een valiumpje teveel op heeft haha.

Jay zal moeite hebben om de top 6 te halen ben ik bang. Ramy maakt gehakt van hem Rhoden ook Phil, kai dit word gewoon hetzelfde als met coleman nu stoppen en we plaatsen je 4de

Jij weer met je haat.
Maybe doet Jay nog mee omdat hij nog wat backup geld heeft voor de judges :D

Ik ben gewoon eerlijk , hoe kan hij de andere inhalen?

Op mass zal hij sowieso NOOIT winnen van Ramy , Kai , Phil op conditie moet hij het nu hebben en moet een van hun het echt erg verknallen en dan alsnog zullen de judges waarschijnlijk het verschil in massa te groot vinden.of ze moeten abces in hun biceps krijgen.

---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 16:21 ----------

Dat was volgens mij BS , maar ik zie haar nooit meer in die video's eigenlijk.

Daarom vroeg ik me dat juist af..

Ff off-topic: vond het wel erg k*t om te horen dat markus ruhl een tijd trug van zn vrouw af is.

Hahaha jay gaat niet winnen :trollface:

shape is voor 10 weeks out ronduit slecht

Jij zou toch als geen ander moeten weten dat met een goed gevuld medicijnkastje de wereld er over 10 weken compleet anders uit kan zien.

Chemical BodyBuilding, baby!

Word je er zelf soms niet moe van dat je altijd meer weer begint over roids?

Jij zou toch als geen ander moeten weten dat met een goed gevuld medicijnkastje de wereld er over 10 weken compleet anders uit kan zien.

Chemical BodyBuilding, baby!

En jij zou moeten weten dat volgens de statistieken jou fysiek niet haalbaar is. Al heb ik meer het idee dat je een farizeeër bent. En al heb je de beste gear 4 weken voor de show moet je gewoon al af zijn. Dus netto heeft die nog 6 weken al is het wel een feit hij kent zijn lichaam het beste en weet wat hij kan verwachten door aanpassingen in zijn VOEDING te doen.

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 11:52 ----------

Word je er zelf soms niet moe van dat je altijd meer weer begint over roids?

Die man is op een kruistocht. Heel begrijpelijk als jezelf gaat vergelijken met Arnold hahaha.

Ik vind zijn shape absoluut niet slecht voor 10 weeks out. Dit is gewoon rond de 8% waarschijnlijk. Als je op hogere doseringen Test en eventueel andere aromatiserende middelen zit hou je gewoon veel vocht vast waardoor het lijkt alsof je vetter bent. Mij lijkt dit iig het geval.

Ik vind zijn shape absoluut niet slecht voor 10 weeks out. Dit is gewoon rond de 8% waarschijnlijk. Als je op hogere doseringen Test en eventueel andere aromatiserende middelen zit hou je gewoon veel vocht vast waardoor het lijkt alsof je vetter bent. Mij lijkt dit iig het geval.

Is mogelijk ik zit zelf nu ook op 8% wel nog hoog in alles en oktober pas wedstrijd.

Door mega veel chemicals staan die lui gewoon op 7/8 maar lijkt eerder 12/14

Vocht hoef je je ook 10 weeks out nog lang niet druk om te maken.

Terug
Naar boven