AndroidHealthClinic

Sticky Jay Cutler Topic

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 02:24 ----------

Toch echt wel te zien dat hij een kilo of 10 mist.

Hij is vandaag jarig

Birthday breakfast

Laatst bewerkt:
Zo'n baas he die man. Hoop dat ie weer de O pakt dit jaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

middel is er goed op vooruit gegaan

damn die arm lijkt bijna fotoshop maar geef voordeel vd twijfel door de angle :P
Wat is hij iig ziekelijk hard en snel teruggekomen, die shape in 2009 of 2010? en het is weer een top contender

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 18:39 ----------

Hij is vandaag jarig

Birthday breakfast

wel in je eigen pro keukentje, daar sta ik ook wel met plezier mn maaltijden te bereiden ipv op een krap 4 pittertje :P
dedication!

Toch een verdomd goed fysiek in het filmpje

Ik had hem tot voorkort geen kans gegeven om Top 5 te halen... Maar nu geloof ik het wel..
Helemaal met die politieke spelletjes.. Juist daarom alleen al zou hij kunnen winnen maar hij ziet er ook wel goed uit.
Kan iemand 2 foto's plaatsen van op zijn Top en hoe hij nu erbij staat?

Ik had hem tot voorkort geen kans gegeven om Top 5 te halen... Maar nu geloof ik het wel..
Helemaal met die politieke spelletjes.. Juist daarom alleen al zou hij kunnen winnen maar hij ziet er ook wel goed uit.

+ gewoon het hele underdog back to the top verhaal erachter speelt heel erg mee ja, maar dan mbt het verhaal EN het lichaam geef ik hem eerder aan kai of phil

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 20:57 ----------

tenzij die er natuurlijk slecht bij staan maar dat overkomt beiden niet vaak op zo'n grote wedstrijd, kai alleen aantal jaren geleden, 7e plaats? maar kijk vorig jaar dan gelijk weer hoe hij erbij stond.

Kabooom! Wie zei hier drie dagen geleden dat hij er niet goed bijstond? Dit is ook het hele gameplan vanaf begin geweest, in goede shape blijven en in de wedstrijd groeien. Ziet er super uit!

Z'n midsection lijkt wel van een paar jaar terug haha. Ziet er verdomd goed uit. Maar Mr. O gaat hij echt sowieso niet winnen. Niet met de hardheid en definitie die terug is te vinden bij Phil Heath.

Laatst bewerkt:
Het zijn allemaal maar uitspraken wat iedereen doet. als jay gewoon in goede conditie doed zal die zeker een contender zijn voor de sandow. kijk naar dexter, die is veel kleiner als jay en werd 4e in 2012!

2009
Jay+Cutler+Mr+Olympia+2009+-+www.musclebase.blogspot.com.jpg

2011
6149378306_fb4d43e02a_z.jpg

nu
.......

347vhhe.jpg

Gister @ bijna 290lbs. Begon zijn prep op 270lbs @ 10 weeks out.

wat een beest

wat aas niet kan doen :roflol: is weer olympia materiaal binnen een jaar

Terug
Naar boven