XXL Nutrition

Sticky Jay Cutler Topic

Sjesus ****ing BEER die Wolf.

Jay ziet er ook nog zeer goed uit

Lol. Hij stond 2 maanden geleden op de Olympia en traint gewoon vrolijk verder. Natuurlijk ziet hij er goed uit. Toch wel een top BB-er als het gaat om de promotie van de sport.

Ik ben echt jelly op die gyms en de equipment die ze daar hebben staan. Pff

Same here, staan genoeg dingen tussen die ik nog nooit gezien heb.

Lijkt me wel apart dat je opeens Cutler voorbij ziet lopen.

Goed motiverend ook als zo iemand langsloopt! En die toestellen ook inderdaad..

Wolf ook mooi nuchtere vent

Goed motiverend ook als zo iemand langsloopt! En die toestellen ook inderdaad..

Wolf ook mooi nuchtere vent

Wolf kan zichzelf niet zo goed verkopen als Jay.
Ook is hij erg bescheiden over zijn resultaten en komt altijd over dat hij niet tevreden is.

Heb wolf ook RL mogen ontmoeten kwam over als een aardige kerel samen met zijn pitbull :D

Wolf kan zichzelf niet zo goed verkopen als Jay.
Ook is hij erg bescheiden over zijn resultaten en komt altijd over dat hij niet tevreden is.

Heb wolf ook RL mogen ontmoeten kwam over als een aardige kerel samen met zijn pitbull :D

Denk niet dat er ook maar 1 ooit echt tevreden is geweest, ze willen altijd meer :p. ( heb er zelf ook last van ).

Maar hij kan zich inderdaad niet zo goed verkopen, alsnog goede vent.

Toch wel bijzonder om te zien dat de zogenaamde vroege Mr O's piekten in hun twintige jaren, tegenwoordig pieken de Mr O's als ze richting de 40 gaan. Ik vraag me af hoe dit over een 10/15 jaar zal zijn. Jullie mening hierover?

is hij natty?

Toch wel bijzonder om te zien dat de zogenaamde vroege Mr O's piekten in hun twintige jaren, tegenwoordig pieken de Mr O's als ze richting de 40 gaan. Ik vraag me af hoe dit over een 10/15 jaar zal zijn. Jullie mening hierover?

Vraag me af of die grens nog veel verder opgerekt kan worden. Gaat toch vooral om de giga hoeveelheid massa die ze nu moeten bouwen, dat die je niet ff in een paar jaartjes. Maar je kan toch ook niet tot je 60e / 70e maximaal blijven juicen, het houdt een keer op lijkt me.

Vraag me af of die grens nog veel verder opgerekt kan worden. Gaat toch vooral om de giga hoeveelheid massa die ze nu moeten bouwen, dat die je niet ff in een paar jaartjes. Maar je kan toch ook niet tot je 60e / 70e maximaal blijven juicen, het houdt een keer op lijkt me.

Ja, zoals bij zyzz

Lijkt id veeeel groter dan Jay...

Terug
Naar boven