JohnMB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 13%
Zit je toch weer aan de test jonge

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vraag me af of die grens nog veel verder opgerekt kan worden. Gaat toch vooral om de giga hoeveelheid massa die ze nu moeten bouwen, dat die je niet ff in een paar jaartjes. Maar je kan toch ook niet tot je 60e / 70e maximaal blijven juicen, het houdt een keer op lijkt me.
Dit idd. Op een gegeven moment kan een frame ook gewoon niet meer massa handelen. Kijk naar die hele extreem grote jongens, ik kom niet op die gast z'n naam maar er stond hier een verhaal over hem dat ie niet eens meer kon zitten zonder bijna dood te gaan. Greg Kovacs geloof ik.
wat een schijt leven moet je dan hebbenDit idd. Op een gegeven moment kan een frame ook gewoon niet meer massa handelen. Kijk naar die hele extreem grote jongens, ik kom niet op die gast z'n naam maar er stond hier een verhaal over hem dat ie niet eens meer kon zitten zonder bijna dood te gaan. Greg Kovacs geloof ik.
Vraag me af of die grens nog veel verder opgerekt kan worden. Gaat toch vooral om de giga hoeveelheid massa die ze nu moeten bouwen, dat die je niet ff in een paar jaartjes. Maar je kan toch ook niet tot je 60e / 70e maximaal blijven juicen, het houdt een keer op lijkt me.
Ik denk dat je in de toekomst mensen hebt met een normale lengte die gigantisch breed op het podium staan, en nog verder in de toekomst zal het wel net zo zijn als met strongman dat je pas leuk mee doet vanaf 2m en 200kg.
Langere mensen hebben nu eenmaal (meestal) minder symmetrie en minder goede verhoudingen.
En aangezien bodybuilding nog steeds een "show" is waar esthetiek wordt beoordeeld, zal dit in de toekomst niet snel veranderen denk ik.
Ik denk dat je in de toekomst mensen hebt met een normale lengte die gigantisch breed op het podium staan, en nog verder in de toekomst zal het wel net zo zijn als met strongman dat je pas leuk mee doet vanaf 2m en 200kg.

Nee, langere mensen moeten veel meer massa dragen om hetzelfde blok te worden als de midgets. Dennis wolf is ook langer dan de anderen, individueel zien de anderen er vaak beter uit, maar op t podium naast elkaar dwarfed hij ze allemaal imo.
Nee, langere mensen moeten veel meer massa dragen om hetzelfde blok te worden als de midgets. Dennis wolf is ook langer dan de anderen, individueel zien de anderen er vaak beter uit, maar op t podium naast elkaar dwarfed hij ze allemaal imo.

Ja maar vergelijk zijn vormen eens met die van Phil of Kai? Je merkt toch duidelijk op dat er 'iets' minder klopt in het plaatje als bij hen...
Vergelijk zijn linkerkant met zijn rechterkant en je snapt wat ik bedoel met mindere symmetrie op een groter frame![]()

Zag er eigenlijk meer naar uit als 1 warming up setje. Hij zal vast nog wel hoger zijn gegaan.