MuscleMeat

Sticky Jay Cutler Topic

Zo zonder synthol heeft hij maar kleine armpjes...
doseringen zijn ook gekelderd...wat een lage gewichten. pappi is met pensioen aan het gaan, Groots gelijk heeft ie

Trying the New Legend from Cutler Nutrition... Coming Soon!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een kneusposts in dit topic.
4x mr O ziet er kleiner uit, wat een loser is het plots!

de beste man heeft genoeg omhanden om zich hier niet het minste beetje druk om te maken denk ik zo, en dat er minder spullen ingaan is maar normaal, hij plant nix van wedstrijden meer.

wat een kneusposts in dit topic.
4x mr O ziet er kleiner uit, wat een loser is het plots!

de beste man heeft genoeg omhanden om zich hier niet het minste beetje druk om te maken denk ik zo, en dat er minder spullen ingaan is maar normaal, hij plant nix van wedstrijden meer.

Hij is toch ook kleiner geworden:D

De beste man is altijd een van me favo's geweest dat die nu min of meer ''stopt'' kan ik alleen maar aanmoedigen. Hij heeft een comeback geprobeerd en dat was niet wat velen er van verwacht hadden. Dus hij gaat zijn eigen niet nogmaals inspannen terwijl zijn tijd is verstreken is.

ik heb de indruk dat veel mensen een omgekeerde vorm van anorexia hebben ....

de dag dat mensen de woorden "jay cutler" en "klein" in dezelfde zin beginnen gebruiken weet je genoeg

Beter zo als dat hij het podium op blijft gaan als een wrak.

Wat een reacties weer hahaha ongekend. Jay is baas

Dat valt inderdaad op. Borst, schouders en benen zijn nog goed maar armen te dun voor MrO maar groot genoeg voor mijn streef fysiek !!!

Realistisch streef man :P

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Trying the New Legend from Cutler Nutrition... Coming Soon!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Benieuwd hoe hij er op de FIBO bijstaat, armen zijn toch nog wel aardig haha :D

Valt niet heel veel te zien, hij gaat op de foto met een paar fans. Totaal geen tijd om echt een praatje te maken :( Wel goed geregeld dat iemand van zijn aanhang helpt om foto's te maken, scheelt weer een hoop wachttijd..
http://www.youtube.com/watch?v=Em6y6an7n68

Laatst bewerkt:
''This is an instant classic video with 2 Gay fans professing their love to Jay Cutler at the Fit Expo and he brings them on stage for a posedown. Very Hilarious!'' :roflol::roflol::roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=2q-eQq0tN4c

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KIKO
''This is an instant classic video with 2 Gay fans professing their love to Jay Cutler at the Fit Expo and he brings them on stage for a posedown. Very Hilarious!'' :roflol::roflol::roflol:

Hey maat ik quote je even zo.
maar had jij voor mij die "deal with it" gif ?

had het al in het nachtcafé gevraagd...
had u'm vergeten op te slaan...

OT apart dat ze het erbij zetten "GAY" :windup::verneder:

Hey maat ik quote je even zo.
maar had jij voor mij die "deal with it" gif ?

had het al in het nachtcafé gevraagd...
had u'm vergeten op te slaan...

OT apart dat ze het erbij zetten "GAY" :windup::verneder:
Yo Ray, sorry ik had het niet zien staan in het nachtcafe. Uiteraard heb ik hem nog, kan alleen de originele link niet zo snel vinden, dus maar een re-up: http://imgur.com/hIw9K1g

jay held

jay is een held :)

zijn persoonlijkheid is ook wat hem zo top maakt(e)

Terug
Naar boven