AndroidHealthClinic

Sticky Jay Cutler Topic

Legend , check de size of zen biceps op de eerste foto :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

JayCutler-MD-PerBernal-898.jpg

Zeker wel, ''im gonna try to shoot some stuff'', ik interpreteerde het alleen op m'n eigen manier.
Zou me niks verbazen als hij het een dezer dagen toch een keer toe gaat geven tho.

Zeker wel, ''im gonna try to shoot some stuff'', ik interpreteerde het alleen op m'n eigen manier.
Zou me niks verbazen als hij het een dezer dagen toch een keer toe gaat geven tho.

Hij heeft het over zijn video's en promotie materiaal. Wat heeft dat te maken met AAS?

foto geplaatst door Dennis James

"Me and Jay Cutler back in 2000 where we both fighting our way up the pro ranks. Jay went on to be a 4 time Mr Olympia champion and one of the best bodybuilders ever!"

Nog eens een tribute aan deze legende!

Jay in 1999

vlcsnap-00031.jpg

vlcsnap-00037.jpg

vlcsnap-00036.jpg

vlcsnap-00038.jpg

vlcsnap-00034.jpg

vlcsnap-00041.jpg

Zijn rug liep altijd achter, daar heeft hij hard aan moeten trekken. Toen hij net zo wijd als ronnie was raaktie ronnie geblesseerd :P

Z'n armen waren hier ook veel beter dan wat we de laatste jaren hebben gezien van hem.

Heb al een uurtje of 9 aan dvd's van jay gekeken toffe kerel.

haha. Awesome foto van Jay! wat een baas

Zijn wel 6 draken van wijven en die blonde heb geen t**ten

volg mij zijn ze best oud?

foto geplaatst door Dennis James

"Me and Jay Cutler back in 2000 where we both fighting our way up the pro ranks. Jay went on to be a 4 time Mr Olympia champion and one of the best bodybuilders ever!"

Bruiner dan die negert

Terug
Naar boven