XXL Nutrition

Jaytjuh's kuurlog

kerel zoveel gebruiken en geld uitgeven om dan niet op een podium te gaan staan.Wat wil je dan bereiken?
strange...

kerel zoveel gebruiken en geld uitgeven om dan niet op een podium te gaan staan.Wat wil je dan bereiken?
strange...

ieder zijn hobby e ....

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 12:34 ----------

antwoord je nog eens even op me vraag Jay ?

Ik wil dat ook wel eens uittesten als het verantwoordt is...

strange...

precies.... beetje raar antwoord dit.
ieder wat wils.
voor mij ook totaal niet belangrijk, misschien ga ik het podium niet eens op.

ben net even wezen googlen ivm 'dostinex' , blijkbaar zou dat ook je bloeddruk kunnen verlagen , dat zou nog een extra voordeel zijn dan om het te gebruiken .

• Topic Starter Topic Starter
Dostinex wordt alleen maar gebruikt om prolactine te verlagen, dus ja dit wordt vaker gedaan.

ik heb altijd geweten dat dosti alleen tegen gyno gebruikt werd maar niet voor iets anders.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 13:09 ----------

maar dan ga ik het zeker ook s uitproberen dan bij mijn volgende kuur.

strange...

Wat zou ik moeten bereiken om het podium dan? Als je eens ziet wat voor moeite die gasten doen terwijl je eigenlijk van tevoren al weet dat je nooit de top zal behalen.
En toch vinden ze het leuk om te doen en dat is voor hen (en mij) het belangrijkste.

Ik ben ongeveer 400 euro per maand kwijt aan de middelen en supps die ik nu neem. Daarbij komt wel nog het eten.

Er zijn zat hobby's die nog meer geld kosten en uiteindelijk nutteloos zijn behalve dat je er blij van wordt.

Laatst bewerkt:
Ga je zeker volgen.
Interessant ook om te lezen over die t3.
Ben nu zelf bezig met test p tren a mast p.
Maar heb laatste 2 weken ook wel veel last van agressie,jaloezie(alleen naar vriendin ze word gek van me jaloezi) etc.
Verder heb ik savonds nergens meer zin in ook. Kan dit verminderen door wat t3 erbij te nemen? Heb dit toch nog liggen en moet nog paar weken tren

Sorry voor inbreken in je topic

Ga je zeker volgen.
Interessant ook om te lezen over die t3.
Ben nu zelf bezig met test p tren a mast p.
Maar heb laatste 2 weken ook wel veel last van agressie,jaloezie(alleen naar vriendin ze word gek van me jaloezi) etc.
Verder heb ik savonds nergens meer zin in ook. Kan dit verminderen door wat t3 erbij te nemen? Heb dit toch nog liggen en moet nog paar weken tren

Sorry voor inbreken in je topic

Ik merk dat agressie vooral kwam doordat ik ook veel testo bij de tren nam. Nu ik dat niet doe was ik vrij snel gewend aan de wat meer agressie die ik kreeg. Jaloezie heb ik nooit last van en ik heb ook geen idee of het prolactine gerelateerd is. Je zou kunnen kijken wat een tabje T3 per dag doet maar pin me er niet op vast bro. Als je nog maar een paar weken te gaan hebt zou ik het eerder gewoon uitzitten denk ik.

Maar Jay, jij bereikt toch ook geen PL top?
:trollface:

Ik merk dat agressie vooral kwam doordat ik ook veel testo bij de tren nam. Nu ik dat niet doe was ik vrij snel gewend aan de wat meer agressie die ik kreeg. Jaloezie heb ik nooit last van en ik heb ook geen idee of het prolactine gerelateerd is. Je zou kunnen kijken wat een tabje T3 per dag doet maar pin me er niet op vast bro. Als je nog maar een paar weken te gaan hebt zou ik het eerder gewoon uitzitten denk ik.

Okee. Ik zal wel ff kijken. Voor me vriendin ben ik onleefbaar zegt ze. Als ze een sms van een jongen krijgt ontplof ik(jaloers en agressie)
Verder is eht vetverbrandende effect bij t3 ook mooi meegenomen natuurlijk.
Dus als ik t doe kan ik net zo goed gelijk een "cycle" van t3 doen toch?
Want t word toch al onderdrukt?

En dat ik savonds nergens zin meer in heb? Meot mezelf er echt toe zetten om te gaan trainen en me huis op te ruimen.

Had idd al vaker gelezen dat een low dose test bij tren fijn is.
Maar me libido is op 100mg eod verschrikkelijk laag.

Maar Jay, jij bereikt toch ook geen PL top?
:trollface:

Ik ben gedoemd om niks te bereiken :( haha :D
Ach ja, ik heb een fijn leventje en kan helemaal mijn ei kwijt in training en alles wat daaromheen zit. Wat wil je nog meer ;)

Okee. Ik zal wel ff kijken. Voor me vriendin ben ik onleefbaar zegt ze. <knip>

Er zijn genoeg middelen die je nog kan nemen als tren zo'n impact op je relatie heeft. Je kan nog proberen om er met je vriendin over te praten om duidelijk te krijgen waarom ze smsjes krijgt van andere dudes (maybe just friends?) en anders gewoon lekker andere middeltjes nemen.
Mijn vriendin merkt ook wel op dat ik toch wat sneller pissed ben dan normaal maar vroeger flipte ik dan ook echt en dat is niet goed voor je relatie.

Ik ben gedoemd om niks te bereiken :( haha :D
Ach ja, ik heb een fijn leventje en kan helemaal mijn ei kwijt in training en alles wat daaromheen zit. Wat wil je nog meer ;)

Er zijn genoeg middelen die je nog kan nemen als tren zo'n impact op je relatie heeft. Je kan nog proberen om er met je vriendin over te praten om duidelijk te krijgen waarom ze smsjes krijgt van andere dudes (maybe just friends?) en anders gewoon lekker andere middeltjes nemen.
Mijn vriendin merkt ook wel op dat ik toch wat sneller pissed ben dan normaal maar vroeger flipte ik dan ook echt en dat is niet goed voor je relatie.

Ja ze zegt dat t gewoon vrienden zijn. Maar t gaat ff niet zo lekker zeg maar. Zal je niet lastig vallen met t hele verhaal. Maar vind gewoon vervelend omdat ik weet hoe die gasten zijn. En ik de achterliggende gedachtes wel snap van hun.
Verder merkt niemand ehct veel aan mij. Ja dat ik nu nog meer zeg wat ik denk haha.

Ik probeer voorlopig wel ff t3. Hoop dat dat mij ook uit me avond dip weet te krijgen. Na een dag werken wil ik alleen nog chille haha.

Succes in ieder geval ;)

Jay ,wat is het beste van de 2 :bromo of dostinex ?

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 16:32 ----------

volgens Klaas dostinex omdat hij van bromo te sloom wordt.

Nog steeds in beast mode ouwe rakker :)

Hoeveel ben je tot nu toe aangekomen?

Jay ,wat is het beste van de 2 :bromo of dostinex

Dostinex want bromo heeft meer bijwerkingen. Veel mensen worden er kotsmisselijk van.

Nog steeds in beast mode ouwe rakker :)

Altijd! :) Jij ook geloof ik! Alleen dat je vrouwtje je naar de sportschool trapt kan niet hoor :P haha Bitchslap jezelf bro

Hoeveel ben je tot nu toe aangekomen?

Vanaf wanneer? Deze kuur sowieso geen kilo aangekomen maar op hetzelfde gewicht gebleven en van 17% naar 12% gok ik.
Op bedoel je vanaf het moment dat ik begon met trainen? Ik kom van 65 kilo dus ben ongeveer 60 kilo aangekomen.

Beter dat je weer terug bent , ik was je vorige logje aan het volgen toen je gebanned werd, succes met je kuur. :thumbs:

Terug
Naar boven