Jaytjuh
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 294
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 120kg
Ik jou ook! Je gaat me zo te zien al weer bijna inhalen kl***zak

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

kerel zoveel gebruiken en geld uitgeven om dan niet op een podium te gaan staan.Wat wil je dan bereiken?
strange...
kerel zoveel gebruiken en geld uitgeven om dan niet op een podium te gaan staan.Wat wil je dan bereiken?
strange...
ow ok ,interessant, ik wist niet dat dat daarvoor gebruikt kon worden . Wordt dat vaker gedaan dan?
Dostinex wordt alleen maar gebruikt om prolactine te verlagen, dus ja dit wordt vaker gedaan.
strange...
Ga je zeker volgen.
Interessant ook om te lezen over die t3.
Ben nu zelf bezig met test p tren a mast p.
Maar heb laatste 2 weken ook wel veel last van agressie,jaloezie(alleen naar vriendin ze word gek van me jaloezi) etc.
Verder heb ik savonds nergens meer zin in ook. Kan dit verminderen door wat t3 erbij te nemen? Heb dit toch nog liggen en moet nog paar weken tren
Sorry voor inbreken in je topic
Ik merk dat agressie vooral kwam doordat ik ook veel testo bij de tren nam. Nu ik dat niet doe was ik vrij snel gewend aan de wat meer agressie die ik kreeg. Jaloezie heb ik nooit last van en ik heb ook geen idee of het prolactine gerelateerd is. Je zou kunnen kijken wat een tabje T3 per dag doet maar pin me er niet op vast bro. Als je nog maar een paar weken te gaan hebt zou ik het eerder gewoon uitzitten denk ik.
haha 

Okee. Ik zal wel ff kijken. Voor me vriendin ben ik onleefbaar zegt ze. <knip>
Ik ben gedoemd om niks te bereikenhaha
Ach ja, ik heb een fijn leventje en kan helemaal mijn ei kwijt in training en alles wat daaromheen zit. Wat wil je nog meer
Er zijn genoeg middelen die je nog kan nemen als tren zo'n impact op je relatie heeft. Je kan nog proberen om er met je vriendin over te praten om duidelijk te krijgen waarom ze smsjes krijgt van andere dudes (maybe just friends?) en anders gewoon lekker andere middeltjes nemen.
Mijn vriendin merkt ook wel op dat ik toch wat sneller pissed ben dan normaal maar vroeger flipte ik dan ook echt en dat is niet goed voor je relatie.
Jij ook geloof ik! Alleen dat je vrouwtje je naar de sportschool trapt kan niet hoor
haha Bitchslap jezelf bro