XXL Nutrition

Jaytjuh's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Bloedtest na 8 weken in de kuur. Ik heb aangestipt wat niet in orde was.
HDL had ik wel verwacht maar is nog niet verschrikkelijk laag, maar ik ga er geen 20 weker van maken en ik ga zeker 4 weken bridgen voor ik de volgende kuur start.

Wat ik wel raar vind is dat mijn oestradiol erg hoog is terwijl ik maar 250mg test e per week neem... Kuur daarvoor was ie ook wel hoog maar kwam omdat ik 1750mg test e nam, dus wie weet duurt het wat langer voordat ie normaliseert (?)

bloedtest na de 8ste week.jpg

Top dat je er weer bent!

Wil ik gelijk even weten hoe je jouw SHBG zo gruwelijk laag weet te krijgen ;)

Top dat je er weer bent!

Wil ik gelijk even weten hoe je jouw SHBG zo gruwelijk laag weet te krijgen ;)

Ik vroeg het me ook al af en heb even gegoogled en ik denk dat het de tren is als ik dit stukje van Wikipedia mag geloven:

SHBG levels appear to be controlled by a delicate balance of enhancing and inhibiting factors. Its level is decreased by high levels of insulin, growth hormone, and insulin-like growth factor 1 (IGF-1) (see:milk). Also, high androgen, prolactin and transcortin levels decrease SHBG, whereas high estrogen, and thyroxine levels increase it.

edit: insuline, gh en igf1 nam ik pas na deze bloedtest btw, dus wie weet wordt het nog lager

Okee. Ik zal wel ff kijken. Voor me vriendin ben ik onleefbaar zegt ze. Als ze een sms van een jongen krijgt ontplof ik(jaloers en agressie).

daarvoor hoef ik niks te nemen voor daar agresief van te worden
ofwel ligt het aan mij maar dat vind ik niet normaal aan een relatie als er zo dingen gedaan worden.
dat loopt altijd verkeerd af in mijn ogen.
als ze zo begint mag ze al oprotten

pics van 1.98 en 65 kilo? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 21:54 ----------

Jay & Killy

ofwel ligt het aan mij maar dat vind ik niet normaal aan een relatie als er zo dingen gedaan worden.

Over dat ik onleefbaar ben of dat met andere jongens smsse?
Dat laatste leg iets anders. Ik heb het uitgemaakt met haar. We sprkeen alleen nog 1 a 2x ind e week af met coïtus etc. Dus heb eigelijk weinig te zeggen. En weet dat zij me heel graag terug wil.
Moet wel zeggen dat sinds ik met me kuur bezig ben ik veel meer naar haar toe trek

Idd, wtf komt de behoefte vandaan om met andere jongens te sms'en.

aub nu weer ff over training en AAS jongens :P

@jaytjuh, je pakt wel test E maar doet tren A er naast.. waarom niet de E variant?
valt me op dat er best weinig jongens tren E nemen hier .. word je dat prikken niet zat? :D

@jaytjuh, je pakt wel test E maar doet tren A er naast.. waarom niet de E variant?
valt me op dat er best weinig jongens tren E nemen hier .. word je dat prikken niet zat? :D

Was me niet opgevallen. Veel van de jongens die ik spreek nemen tren enanthate.
Ik heb één keer tren e op 400mg naast primo en test genomen en ik werd er zwaar depri van, maar ben van plan het nog eens te proberen maar dan met dostinex ernaast.
Want ik ben het inderdaad echt zat elke dag zetten! :P

Ik heb trouwens mijn kuur een beetje aangepast. In de openingspost meer info ;)
Heb besloten om hem na 12 weken te stoppen en dan 4 weken te bridgen om mijn hdl weer goed te krijgen vooraleer ik verder ga kuren.

4week niet beetj ekorT?

Als je zuiver chemisch gaat kijken naar de twee stoffen dan is tren enanthaat iets zwaarder (400,6 gram/mol) dan trenbolon acetaat (330,42 gram/mol). Per gram komt dit erop neer dat je 20% meer trenbolon krijgt als je trenbolon acetaat gebruikt...

Niet mijn uitspraak, dus weet niet in hoeverre het klopt :)
Ik vermoed dat de meerderheid van de DBB'ers tren ace gebruikt omwille van de korte ester. Als bv de bijwerkingen iets te hevig zijn, stop je er mee en is het relatief snel uit je systeem.

Heeft 1750mg test/week bij jou een meerwaarde ten opZichte van 1gram?

Terug
Naar boven