AndroidHealthClinic

Jaytjuh's kuurlog

Krijg je op de langere termijn geen problemen met je eigen insuline gevoeligheid / aanmaak als je het op gezette tijden toedient ?

Of ben je / was je al langer suiker patient ?

• Topic Starter Topic Starter
Krijg je op de langere termijn geen problemen met je eigen insuline gevoeligheid / aanmaak als je het op gezette tijden toedient ?

Of ben je / was je al langer suiker patient ?

Dude wtf haha :P nee ik ben geen suiker patiënt en dat exogeen insuline je gevoeligheid verminderd is zwaar overtrokken.
Ik heb een aantal maanden tweemaal daags 10iu gezet voor mijn gevoeligheid wat minder werd. Toen ik daarmee stopte was dat een week later hersteld. Ik vond wel dat ik de eerste 2 weken van slin het hardst groeide dus om die reden zou je het kunnen cyclen, maar hoeft niet perse is mijn ervaring.

edit: Kijk net trouwens in je galerij. Goed fysiek heb je bro!

Laatst bewerkt:
take it easy ;) was meer een vraag omdat ik niemand persoonlijk ken die insuline gebruikt. Of iig die daar met mij over wenst te praten. Dus vandaar de vraag, het lijkt mij nog al een drempel om te nemen, tenzij je al patient bent.

Thanks voor het compliment.

take it easy ;) was meer een vraag omdat ik niemand persoonlijk ken die insuline gebruikt. Of iig die daar met mij over wenst te praten. Dus vandaar de vraag, het lijkt mij nog al een drempel om te nemen, tenzij je al patient bent.

you got it! :D

Ik bedoelde het niet boos hoor bro. Ik was alleen heel verbaast dat je vroeg of ik patient ben :)
Vraag maar raak, ik antwoord zo goed ik kan.

• Like
Waarderingen: DG80
De vraag over het patient zijn kwam meer voort uit mijn (inmiddels wel duidelijk te kleine belevenings wereld) verbazing dat insuline toegepast wordt buiten de top en sub top van bb, gezien je ook geen wedstrijden draait. Dus ik dacht wellicht ben je type 1 patient ofzo en verwerk je het zo in je sport.

Waarom je het gebruikt is mij wel duidelijk inmiddels :p synergy tussen hgh slin en tren moet toch wel mooie resultaten brengen

is dat rijst trouwens gekookt of ongekookt gewicht?

Heb je nog een reden waarom je ipa verkiest ghrp6?

• Like
Waarderingen: kix
Cortisol afgifte bij ipa is toch niet tot minimaal? Lijkt mij een goeie reden

Dostinex want bromo heeft meer bijwerkingen. Veel mensen worden er kotsmisselijk van.

Altijd! :) Jij ook geloof ik! Alleen dat je vrouwtje je naar de sportschool trapt kan niet hoor :P haha Bitchslap jezelf bro

Vanaf wanneer? Deze kuur sowieso geen kilo aangekomen maar op hetzelfde gewicht gebleven en van 17% naar 12% gok ik.
Op bedoel je vanaf het moment dat ik begon met trainen? Ik kom van 65 kilo dus ben ongeveer 60 kilo aangekomen.

ok, dat is duidelijk, dostinex wordt het dan...

Klopt, bromo is dodelijk. Alsof je aids hebt

is dat rijst trouwens gekookt of ongekookt gewicht?

Ongekookt. Totaal zit ik trouwens op 4000kcal.

Heb je nog een reden waarom je ipa verkiest ghrp6?

Wanneer je meer dan 100-200mcg ghrp2/6 zet zou je flink wat cortisol en prolactine aanmaken. Ik weet niet hoeveel, maar volgens DAT zou ipamorelin geen verhoging geven daarvan geven dus die kan je boomdosen op 1000mcg zonder probleem.
Ik heb trouwens eens voor de grap 1000mcg ghrp2 genomen en heb toen 3000 kcal net voor ik ging slapen weggegeten :D

Ik neem trouwens sochtends weleens 200mcg ghrp2 met wat cjc omdat trenbolone mn honger op sommige dagen onderdrukt en last van mn maag geeft. Wanneer ik ghrp2 zet leegt mijn maag zich en kan ik de hele dag normaal eten.

Gebruik je die peptides en slin ook als je geen aas gebruikt?

good ur back!
maar vind je nu dat die cjc ook echt een grote meerwaarde geeft?

good ur back!
maar vind je nu dat die cjc ook echt een grote meerwaarde geeft?

Geen grote maar het doet je igf1 spiegel stijgen dus het heeft wel meerwaarde.
Ik vraag me trouwens af hoe hoog je igf1 spiegel moet zijn om hyperplasia van de spiercellen te veroorzaken!

734,56 precies:D

Hoeveel slin zet je tijdens een bulk?

Terug
Naar boven