- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Ja behoorlijke meerwaarde. Ik gok dat het komt doordat je myostatin hard omlaag wordt geramd met hoge doseringen AAS en GH.
Is dat zo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja behoorlijke meerwaarde. Ik gok dat het komt doordat je myostatin hard omlaag wordt geramd met hoge doseringen AAS en GH.
Krijg je op de langere termijn geen problemen met je eigen insuline gevoeligheid / aanmaak als je het op gezette tijden toedient ?
Of ben je / was je al langer suiker patient ?
nee ik ben geen suiker patiënt en dat exogeen insuline je gevoeligheid verminderd is zwaar overtrokken.take it easywas meer een vraag omdat ik niemand persoonlijk ken die insuline gebruikt. Of iig die daar met mij over wenst te praten. Dus vandaar de vraag, het lijkt mij nog al een drempel om te nemen, tenzij je al patient bent.
Thanks voor het compliment.

take it easywas meer een vraag omdat ik niemand persoonlijk ken die insuline gebruikt. Of iig die daar met mij over wenst te praten. Dus vandaar de vraag, het lijkt mij nog al een drempel om te nemen, tenzij je al patient bent.
Thanks voor het compliment.

synergy tussen hgh slin en tren moet toch wel mooie resultaten brengenCortisol afgifte bij ipa is toch niet tot minimaal? Lijkt mij een goeie reden
Dostinex want bromo heeft meer bijwerkingen. Veel mensen worden er kotsmisselijk van.
Altijd!Jij ook geloof ik! Alleen dat je vrouwtje je naar de sportschool trapt kan niet hoor
haha Bitchslap jezelf bro
Vanaf wanneer? Deze kuur sowieso geen kilo aangekomen maar op hetzelfde gewicht gebleven en van 17% naar 12% gok ik.
Op bedoel je vanaf het moment dat ik begon met trainen? Ik kom van 65 kilo dus ben ongeveer 60 kilo aangekomen.
is dat rijst trouwens gekookt of ongekookt gewicht?

Gebruik je die peptides en slin ook als je geen aas gebruikt?
good ur back!
maar vind je nu dat die cjc ook echt een grote meerwaarde geeft?