AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik heb Engelse schoenen, zitten aan de verkeerde kant.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zat te twijfelen of ik deze ook zou kopen. Toch maar niet gedaan, ben benieuwd hoe hij je bevalt.
ik heb een klipsch liggen hier, maar die heeft helaas kabelbreuk en weet niet waar ik het moet of kan laten repararen. Daarom besloten toch deze te halen, vind oordopjes niks

heb ik bij al die oortjes/koptelefoons na een maand of 2, wordt er niet goed van.

srs overwogen om een bluetooth set te kopen, maar tot op heden nog niet gedaan..

Ik kocht bijn in-ears bij Dixons , Senheisers , kreeg bij aankoop 2 jaar garantie voor als er kabel breuken ontstonden en kon ze da gewoon opsturen en nieuwe ontvangen, misschien een optie.

heb ik bij al die oortjes/koptelefoons na een maand of 2, wordt er niet goed van.

srs overwogen om een bluetooth set te kopen, maar tot op heden nog niet gedaan..

Ik heb al jaren in ear oordopjes van Apple en die doen t nog prima zonder kabel breuk.

Klein wonder aangezien de oplaadkabels met geluk een jaar heel blijven (al zijn die met vulkaniserend rubber zo weer tot leven te wekken)

Had altijd om de 3 maanden een nieuwe Sennheiser HD-205 :o. Als je opnieuw je product krijgt heb je opnieuw weer 2 jaar garantie das ook meui :cool: . Zit geregeld op de fiets / sport en doe hem dan in mijn jaszak waardoor die plugin niet elke keer beweegt als je loopt/fietst, maar werkt helaas niet en krijg dan weer dat kabelbreuk geval waarvan ik ga ragen. Heb nu deze:

philips-shq3200-p_13250881vb.jpg

Ben benieuwd hoelang deze meegaan, kabel wel tekort voor op de fiets dusja :P. Sports only.

Ik kocht bijn in-ears bij Dixons , Senheisers , kreeg bij aankoop 2 jaar garantie voor als er kabel breuken ontstonden en kon ze da gewoon opsturen en nieuwe ontvangen, misschien een optie.

heb ik ook gehad, maar houd die verpakking en bon nooit bij..

Je schoenen staan verkeerd tegen elkaar aan :mad:

nee laten maken
mijne is over garantie heen

Terug
Naar boven