gasgitaartje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 316
bedoel je dat ze lelijk zijn? of wil je de naam weten?![]()
ik vind ze wel mooi! De naam dus, gaarne, bedankt, bij voorbaat!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedoel je dat ze lelijk zijn? of wil je de naam weten?![]()
ik vind ze wel mooi! De naam dus, gaarne, bedankt, bij voorbaat!

Ik heb Engelse schoenen, zitten aan de verkeerde kant.
Ik heb Engelse schoenen, zitten aan de verkeerde kant.

ik heb een klipsch liggen hier, maar die heeft helaas kabelbreuk en weet niet waar ik het moet of kan laten repararen. Daarom besloten toch deze te halen, vind oordopjes niksIk zat te twijfelen of ik deze ook zou kopen. Toch maar niet gedaan, ben benieuwd hoe hij je bevalt.
heb ik bij al die oortjes/koptelefoons na een maand of 2, wordt er niet goed van.
srs overwogen om een bluetooth set te kopen, maar tot op heden nog niet gedaan..
heb ik bij al die oortjes/koptelefoons na een maand of 2, wordt er niet goed van.
srs overwogen om een bluetooth set te kopen, maar tot op heden nog niet gedaan..
. Als je opnieuw je product krijgt heb je opnieuw weer 2 jaar garantie das ook meui
. Zit geregeld op de fiets / sport en doe hem dan in mijn jaszak waardoor die plugin niet elke keer beweegt als je loopt/fietst, maar werkt helaas niet en krijg dan weer dat kabelbreuk geval waarvan ik ga ragen. Heb nu deze:
. Sports only.Ik kocht bijn in-ears bij Dixons , Senheisers , kreeg bij aankoop 2 jaar garantie voor als er kabel breuken ontstonden en kon ze da gewoon opsturen en nieuwe ontvangen, misschien een optie.
heb ik ook gehad, maar houd die verpakking en bon nooit bij..

Dat heb ik.
Opsturen naar de producent? Als je wat betere kwaliteit oortjes/koptelefoon koopt, dan zit dat meestal bij de garantie inbegrepen.