XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Top spul idd!

Astra mesjes zijn wel relaxed, ik had een heel pakket bij barbierie figaro besteld met allerlei merken.
Ik heb een Merkur 33C met Feather mesjes, groom room zeep met whisky extract en een Thiers-Issard kwast van dassenhaar.
Op het moment ben ik een baard aan het kweken dus het scheermes en -zeep worden wat minder frequent gebruikt.

Snij je jezelf niet veel sneller met zulk spul?
Zelf wel eens over nagedacht om ook zo'n setje te halen, resultaat moet wel beter zijn dan met 'normaal' nat scheren met gillette fusion oid, niet?

Snij je jezelf niet veel sneller met zulk spul? Zelf wel eens over nagedacht om ook zo'n setje te halen, resultaat moet wel beter zijn dan met 'normaal' nat scheren met gillette fusion oid, niet?

Het is uiteindelijk vooral veel goedkoper. Een iets grotere investering in het begin, maar de mesjes kosten nagenoeg niets. Bij gilette kosten 5 mesjes al snel ~20 euro.

Ik heb een Edwin Jagger DE89L en Muhle dashaar scheerkwast. Meestal gebruik ik gewoon de Palmolive scheercreme.

Nieuwe riem, buffel leer, gouden sluiting komt er nog aan.
Besteld bij Titan Nederland

fad3i9.jpg

Die is wel zwaar luxe! Ik zou dan bang zijn om hem te beschadigen in de gym :P

Het is uiteindelijk vooral veel goedkoper. Een iets grotere investering in het begin, maar de mesjes kosten nagenoeg niets. Bij gilette kosten 5 mesjes al snel ~20 euro.

Ik heb een Edwin Jagger DE89L en Muhle dashaar scheerkwast. Meestal gebruik ik gewoon de Palmolive scheercreme.

Ik zie het ja..
Maar hoe zit met het scheren dan? Is het wel te doen of is het echt zo lastig als het (me) lijkt?

Fok scheren, dress een baard

Ik zie het ja..
Maar hoe zit met het scheren dan? Is het wel te doen of is het echt zo lastig als het (me) lijkt?

Zorgen dat je baardharen zacht zijn scheelt erg. Ik scheer na het douchen en gebruik anders een pre-shave. Je scheert in 1 beweging glad, met gilette hark je meerdere keren over dezelfde plek, hierdoor heb je veel minder huidirritatie. Begin met Derby mesjes, die zijn niet zo scherp en als je er handig in bent pak je bijv. Astra. Ik snij me eigenlijk alleen als ik puistjes heb. ik vervang mijn mesje na 3x, scheer om de dag. Dus ongeveer een mesje per week = 15,75 per 2 jaar. Gilette deed ik vanwege de prijs vaak een maand mee en irriteerde als een idioot dat botte mesje (maar kon het wel blind onder de douche, dat gaat niet met double edge mesjes) wat neerkomt op 56,85 per jaar (3x http://www.scheerplein.nl/nat-scheren/mannen/gillette-fusion-manual-scheermesjes/G3_H9_C4_P945154/)

Als je niet gelijk een houder van 30 euro wilt, maar simpelweg wilt uitproberen kan je deze gebruiken: http://www.dx.com/p/116281

Oude schatje verkocht (Audi S5) en nieuw schatje gekocht (Range Rover Evoque)
Super blij mee, zal snel foto's plaatsen!

Oh en eindelijk maar eens een PS4 aangeschaft xD

Ik zie het ja.. Maar hoe zit met het scheren dan? Is het wel te doen of is het echt zo lastig als het (me) lijkt?

Nee, het is best gemakkelijk. Ik snijd me echt nooit. Je moet er een beetje gevoel voor krijgen onder welke hoek je scheert en hoeveel druk je zet.

Niets bijzonders. Ga ik me verder niet over uitlaten ivm privacy/forum naam/forum activiteit als je begrijpt wat ik bedoel.

Moet toch echt ff mn naam veranderen :o
Weet niet hoe dat moet.

ik begrijp je ! zal je zak goed vullen laten we het daar dan maar op houden :p

mort je eerst elite member worden, kost je 40 euro voor je heeeeeeele leven en dan kun je veranderen.

---------- Post added at 10:18 ---------- Previous post was at 10:16 ----------

Ik heb een vraag, hopelijk hebben jullie een antwoord.

Ik wil speakers gaan kopen voor in mijn kamer, iets als dit: http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/JAMO-S-604-DARK-APPLE-PAIR,10259,450716,209249.html?langId=-11

Alleen ik heb 0 verstand ervan.. wat moet ik erbij hebben om die dingen aan te kunnen sluiten aan mijn laptop, android telefoon en evt ipod?

een 3.5 mm jack aansluiting aan de ene kant en wss een tulp stekker aan de andere kant of beide kanten 3.5 mm jack:)

ik begrijp je ! zal je zak goed vullen laten we het daar dan maar op houden :p

mort je eerst elite member worden, kost je 40 euro voor je heeeeeeele leven en dan kun je veranderen.

---------- Post added at 10:18 ---------- Previous post was at 10:16 ----------

een 3.5 mm jack aansluiting aan de ene kant en wss een tulp stekker aan de andere kant of beide kanten 3.5 mm jack:)

Geen versterker?

Terug
Naar boven