- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
ik zie wel een pot unstopable
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt wel mee hoor, die gebruik ik ook nog steeds.
Hee Ray ik ben ook van samsung naar LG gegaan Boks ouwe
Altijd leuk om jouw fotos helemaal af te speuren naar gekke, afwijkende Ray-spulletjes. Helaas kan ik dit keer niks vinden![]()
ssssssssssssssss
Klopt, die stonden er nog voor een anderen foto...
Altijd leuk om jouw fotos helemaal af te speuren naar gekke, afwijkende Ray-spulletjes.
Helaas kan ik dit keer niks vinden![]()
Die is voor mijn dubieuze zakdoekjesJawel er staat een klein prullenbakje naast z'n bed
doet je denken aan mijn tijd als caissire. Iedere week kwam er een oude viezige vent 8 dozen tissues halen. 
Bahdoet je denken aan mijn tijd als caissire. Iedere week kwam er een oude viezige vent 8 dozen tissues halen.
En nooit verkouden he die kerel!
Niet dat jij oud en viezig bent hoor Ray! Moest gewoon daar aan denken bij je dubieuze zakdoekjes opmerking![]()

Kwam die ook altijd alleen bij jou aan de kassa en keek ie je extra lang aan?![]()
Geen idee of hij alleen bij mij aan de kassa kwam, maar hij keek wel altijd zo:
![]()
En hij stonk gigantisch uit zn bek. Beste. Klant. Ever.
Altijd leuk om jouw fotos helemaal af te speuren naar gekke, afwijkende Ray-spulletjes.
Helaas kan ik dit keer niks vinden![]()
Net terug van de mediamarkt, het is weer is de, ik ga stuk net na de garantie is verlopen dagendoei 27"samsung hello LG 27" terwijl er nieuwe monitors aankomen
![]()
dan is deze dus alweer absoluut![]()
Er staat een hele vensterbank vol met kont neuk planten man
Bahdoet je denken aan mijn tijd als caissire. Iedere week kwam er een oude viezige vent 8 dozen tissues halen.
En nooit verkouden he die kerel!
Niet dat jij oud en viezig bent hoor Ray! Moest gewoon daar aan denken bij je dubieuze zakdoekjes opmerking![]()
Waarom tissues, wc papier is toch veel goedkoper en praktischer

Geen idee. Nooit de behoefte gehad het aan hem te vragen![]()

a dirty mind is a joy forever
misschien heeft ie wel smetvrees!
Nieuw fietsje met wat accessoires zodat ik hem ook voor wat meer casual gebruik kan ombouwen.
![]()
jammer dat het weer slechter wordt. Maar alsnog veel fietsplezier 
Geen idee. Nooit de behoefte gehad het aan hem te vragen![]()
Als mensen mij vragen waarom ik 12 wc rollen op m'n kamer heb zeg ik dat ik ze spaar.
Me nieuwe (zoveelste) muis mat,
Haha mat(smooi)
Oo en een snooker biljart voor nog geen 11,00 Uitjes
en wat kleine spulletjes..
![]()