hossel
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 16%
Thankyou
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand een adres waar ik een orginele Woolrich/Canada goose jas kan kopen? Bij www.isabelshop.nl zijn een aantal klachten dat het niet aankomt. En bij www.canadagooseparka.nl iemand ervaring?
Ook een paar spulletjes gekocht:
![]()
Shark S700 - best tevreden van. Goede vorm, dampt niet aan, lekker comfortabel.
![]()
KTM Duke 690 met Leovince uitlaat
Mooi spul, hou het heel a.u.b.Ruilen? M'n aanhangsel bleef vorig weekend zeuren om dit eens te kopen... Lijkt zoals verwacht echt nergens opNa respectievelijk Bowmore, Tallisker & Glenkinchie, m'n 4e flesje single malt.
Hopelijk een betere ervaring dan die laatste. 46% dus hij zal wel wat pit hebben zeker. 38,49 euro btw.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nice zo'n ktm, wheeliekanon. zo'n 1290 is ook ontzettend bruut
Ruilen? M'n aanhangsel bleef vorig weekend zeuren om dit eens te kopen... Lijkt zoals verwacht echt nergens op
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Work in progress

Ik doe m'n best

Nee, dat zal een vriend van me geweest zijn. Die rijdt regelmatig daar ook met een KTM
nice zo'n ktm, wheeliekanon. zo'n 1290 is ook ontzettend bruut
True, helaas ben ik daar te klein voor

Nee, dat zal een vriend van me geweest zijn. Die rijdt regelmatig daar ook met een KTM

Die KTM's zijn best wel populair. Hier op het bedrijf staat er ook 1![]()
True.
Nu ik er zelf mee rijd begrijp ik perfect waarom. Leuke bike!
Welke staat er op het bedrijf dan?
Zo'n zwarte met oranje
Nog niet van dichtbij gaan kijken wat voor cc erin zitNieuw blouseje besteld, weer 110 euri lichter.
Die KTM's zijn best wel populair. Hier op het bedrijf staat er ook 1![]()