AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nieuwe waggel opgehaald vorige week:

30979r4.jpg

308 nice man

Een herrington jacket heet dat over het algemeen. Is best wel mode dus gewoon in een random grote stad met een pull & bear, hm, we etc ga je dat wel vinden.

danks broeders, maar als ik op hun webshops kijk kan ik niet meteen jackets vinden in dezelfde stijl (met dezelfde knopen en afgeronde kraagjes etc) en de meeste van hun ontwerpen zijn best lelijk :D heb al een leren bomberjack daarmee dat ik meer iets zoek in deze 2 stijlen

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Een herrington jacket heet dat over het algemeen. Is best wel mode dus gewoon in een random grote stad met een pull & bear, hm, we etc ga je dat wel vinden.

meer in de richting van een jersey bomber jacket

nieuwe squat shoes, adidas adipowers in wit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Extreme

fg-2000-detail01.jpg

Heb ze zelf ook liggen maar gebruik ze niet echt.
Iemand had ze (gewone FG + extreme) van de Fibo meegenomen voor 40 euro voor de 2 paar. Valt nog mee dan.

:$

Classy meaantje is classy

wvsnb9.jpg

Voelt wel goed na het gebruiken maar zo veel pijn :(

wvsnb9.jpg

Voelt wel goed na het gebruiken maar zo veel pijn :(

Dat betekent dat je spieren nog niet soepel zijn. Blijven gebruiken en doorbijten. Moet zeggen dat je wel een hardcore variant hebt van een foam roller met die ribbels. Ding ziet er ook behoorlijk stevig uit.

Dat betekent dat je spieren nog niet soepel zijn. Blijven gebruiken en doorbijten. Moet zeggen dat je wel een hardcore variant hebt van een foam roller met die ribbels. Ding ziet er ook behoorlijk stevig uit.

Dat is ook het plan, maar onderaan m'n rug doet het gewoon zo veel pijn dat ik er niet eens met mn hele gewicht op "durf" te liggen. Die ribbeltjes en knobbeltjes zijn eigenlijk best fijn, had verwacht dat t gewoon marketing zou zijn.

Terug
Naar boven