Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

2dienop.jpg

Lekker voor tijdens de trainingen (home gym) en voor in de tuin enzo, echt goed geluid voor het formaat! Bose soundlink mini 2

2dienop.jpg

Lekker voor tijdens de trainingen (home gym) en voor in de tuin enzo, echt goed geluid voor het formaat! Bose soundlink mini 2
Echt een fukcing vette speaker, jammer dat hij relatief duur is...

Ik heb zaterdag kleding besteld bij MuscleBrand. Een tanktopje en een lange broek, ik ben benieuwd naar de levering!

uk_EC-WB37FZBDWGB_000000006_Left-Angle_black?$DT-Gallery$.jpg

Samsung WB37F smart camera gekocht.
Kleine compact camera om eens wat fatsoenlijk mee te kunnen filmen in 720p want mijn oude nam nog op in vga 640x480. (ja ik wil ook vloggen en beroemd en rijk worden op youtube.)
Meh, filmbeeld is niet geweldig. Binnen al vrij snel ruis bij lichtgebrek en autofocus is ook ruk tijdens filmen en moet ik dus handmatig aanzetten als ik echt moet focussen en dan weer uit. Foto's zijn wel erg goed dus gaat sowieso van pas komen. Hadden ze wel gelijk een hele mobiele telefoon van kunnen maken met een simkaartje want de meeste technologie zit er al in.

Samsung WB37F smart camera gekocht. Kleine compact camera om eens wat fatsoenlijk mee te kunnen filmen in 720p want mijn oude nam nog op in vga 640x480. (ja ik wil ook vloggen en beroemd en rijk worden op youtube.) Meh, filmbeeld is niet geweldig. Binnen al vrij snel ruis bij lichtgebrek en autofocus is ook ruk tijdens filmen en moet ik dus handmatig aanzetten als ik echt moet focussen en dan weer uit. Foto's zijn wel erg goed dus gaat sowieso van pas komen. Hadden ze wel gelijk een hele mobiele telefoon van kunnen maken met een simkaartje want de meeste technologie zit er al in.

Voor youtube kijk je beter eens naar de Sony RX 100, G7X of Nikon J5 (laatste is momenteel m'n favoriet).
Die zijn tenminste hun geld waard.

Nice

Altijd een mooie ketting gevonden deze koningsschakel .
Nu geef ik geen moer om goud of zilver of wat ook , deze is van chirurgisch roestvast staal gemaakt .
Ik dacht ik doe het gewoon :D

oyzw1.jpg

thx g's, ben normaal niet zo van de air max, maar deze zijn te vers.

Goeie aankoop die schoenen!

Gisteren deze set binnen gekregen. Wat wordt je hele film en game ervaring daar ongelofelijk veel vetter van zeg! Mijn beste aankoop in tijden. :D :D

343230?width=1024&height=768.jpg

Kheb mij net ne chinese sex pop gekocht, moetr iemand foto's van zien?

Terug
Naar boven