F20 (pre-facelift)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
F20 (pre-facelift)
Nice, Die met 140 peekaa?
Nee, 114i. Het was altijd de bedoeling om hem te laten herprogrammeren tot 220 pk. (op Sport & Sport+ modus) Alleen is het er nog steeds niet van gekomen. Ik weet ook niet of het nog zal gebeuren.
Hoezo niet? Wordt dan een totaal andere autoNee, 114i. Het was altijd de bedoeling om hem te laten herprogrammeren tot 220 pk. (op Sport & Sport+ modus) Alleen is het er nog steeds niet van gekomen. Ik weet ook niet of het nog zal gebeuren.
Klopt, alleen schieten ze je in Vlaanderen binnenkort lek als je 10 km/u boven de limiet zit. Overal verlaagde snelheden, trajectcontroles, hogere boetes...

Ordnung muss sein!Klopt, alleen schieten ze je in Vlaanderen binnenkort lek als je 10 km/u boven de limiet zit. Overal verlaagde snelheden, trajectcontroles, hogere boetes...
Ik voel me niet zo vrij!![]()
De grap:
Mijn recente ervaring:
Wanneer je voor het eerst in meer dan tien jaar een boekenhandel binnenstapt...
![]()
(en dat heb ik dan ook gedaan)
Vind de smaak ranzig van z’n vape, rook liever een echte.Vapen proberen, voornamelijk voor slaap aid. Maar zal er, mezelf kennende, genoeg misbruik van gaan maken.
![]()
Jij wel ja junkVind de smaak ranzig van z’n vape, rook liever een echte.
Aaaaaaarggghhhhh
Nochtans voor jou!
Echte roken is voor mij geen optie ivm astmatische klachten. Rook af en toe wel paar hijsjes met ienand mee, maar de dagen daarna heel veel last van kortademigheid.Vind de smaak ranzig van z’n vape, rook liever een echte.
Ok, nieuwe fiets gekocht... alvast voor de lente....