AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ga cutten
IMG-20200807-WA0008.jpeg

Vers hoor tnf op de chest

15968743877833248933647993443187.jpg

Keer wat anders dan elk jaar die stan smiths

• Like
Waarderingen: BB_

Soort van achtig iets. Lichte fiets met 1 versnelling. Gewoon met handremmen en terug kunnen trappen om te rusten. Echterrrrrr, als je het achterwiel omdraait en de ketting om het andere tandwiel doet is het een echte doortrapper. Heb nog een beetje moeite met de houding en het lage gewicht van de fiets inclusief dunne bandjes. Dus voorlopig nog even op de freewheel cruisen.

Mijn pa was mee, die heeft er wel iets meer kijk op. Die vertelde ook dat een doortrapper vroeger een hel was, daar wilde je niet op fietsen. Zowel als freewheel en doortrapper stukje mee gecruised. Fietst heerlijk.

Dat kan natuurlijk! Meningen zijn er erg over verdeeld. Misschien dat ik het wiel ooit wel om ga gooien en hem als fixie ga gebruiken. Voorlopig mooi een licht fietsje voor korte ritjes. En duur was hij zeker niet ;).

IMG_20200805_231652774.jpg

Wel leuke schoenen voor Squat en Deadlift. Mijn Converse All Stars worden vijvers na 2 min. Toch maar even wat modern aangeschaft (nee ik doe geen crossfit).

Laatst bewerkt:
Cadeautje voor mezelf 😃. Dacht dat hij al beschadigt was, baalde er behoorlijk van... bleek het het logo van RB te zijn wat in het glas gegraveerd is 🙈
20200809_090534.jpg

Bij een echte staat dat logo toch in het andere glas?
Geen idee, ik ken niet zo veel van schoenen enzo (met mn ali-express kledij :p)
Juist genoeg om te zien dat het geen adidas of nike is.
Bij het inzoomen zie ik nu wel dat er reebok nano op staat :)

Het was een reactie op de Ray Ban, ik klikte verkeerd om te quoten.

Terug
Naar boven