Dwighttt
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 13
dat is tog sneller dan een BMW (benen mobiele wagen)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En nog drie andere boeken bij The Book Depository. http://www.bookdepository.co.uk/WEBSITE/WWW/WEBPAGES/homepage.php
Gratis verzending naar de meeste landen in Europa en geselecteerde landen wereldwijd. Daardoor meestal ook goedkoper dan Amazon.co.uk.
En nog drie andere boeken bij The Book Depository. http://www.bookdepository.co.uk/WEBSITE/WWW/WEBPAGES/homepage.php
Gratis verzending naar de meeste landen in Europa en geselecteerde landen wereldwijd. Daardoor meestal ook goedkoper dan Amazon.co.uk.
Laatst ook wat besteld. Duurde wekenlang en had niets ontvangen, dus ik klagen waarop ze nog een exemplaar versturen die ook op zich liet wachten, ik stond op het punt om mijn geld terug te vragen wanneer beiden exemplaren tegelijk (8 weken na eerste datum) in de bus vallen. Wellicht uitzonderlijk, maar heel erg trage verzending.
Had ik bij Play.com ook maar dat ligt aan de Britse posterijen meestal. Bij Play.com krijg ik altijd netjes een mail als iets verzonden is en meestal is het snel binnen. Echter 1 keer heeft het langer dan 4 weken geduurd waardoor ik nu mijn geld terug heb gekregen en het pakketje iets later alsnog arriveerde.
UK en verzending, gaat tig keer goed en snel en zo heel soms duurt het weken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dan de kleine, komt goed geluid uit, lekker compact voor me ipod.
Die rechter mag wel wat kosten volgens mij...Die grote is mooi. Kun je er ook in lullen? Ik breek gemiddeld 3 van die dingen in een jaar trouwensDie rechter mag wel wat kosten volgens mij...
Is niet van mij, gewoon foto van internet, zodat je goed zit hoe klein dat dingetje is![]()
Geen idee wat dat ding mag kosten maar volgens mij wel iets meer als de gemiddelde.
dacht dat je beide had gekocht
Lol heb jij die gekocht..? Lijkt me je ouders.
Mooie auto, lijkt op een Lexus IS.