AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Motorla v9 best vette gsm!

20fojsz.jpg

rlgs3q.jpg

i73ajd.jpg

Nieuwe schoenen! Zitten lekker, stevige schoen, wat nodig is voor mijn voeten. Beetje casual/classy, whatever:).

Nice! :D

samsung e950:

moest al een tijdje een nieuwe gsm, deze kostte gisteren nog 189 en vandaag ineens 130. heb hem dan ook maar meteen besteld. :P

ik heb er in zo'n actiepakket ook nog een bluetoothadapter bij gekocht:

rgw9wy.jpg

alles bij elkaar incl verzendkosten en zo'n speciale verzekering bij verzending en blabla iets van 160€. bespaar ik in feite nog 29€ mee tov gisteren.
mijn broer had dezelfde gsm vorig jaar ergens rond de 250 denk ik gekocht.
dus heb ik best een goede deal gedaan lijkt me. :D

en ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart binnengekregen:

mobistar was me echt te duur aan het worden. nu wachten tot de nummeroverdracht geregeld is en dan kan ik ze gebruiken.

samsung e950:

moest al een tijdje een nieuwe gsm, deze kostte gisteren nog 189 en vandaag ineens 130. heb hem dan ook maar meteen besteld. :P

ik heb er in zo'n actiepakket ook nog een bluetoothadapter bij gekocht:

rgw9wy.jpg

alles bij elkaar incl verzendkosten en zo'n speciale verzekering bij verzending en blabla iets van 160€. bespaar ik in feite nog 29€ mee tov gisteren.
mijn broer had dezelfde gsm vorig jaar ergens rond de 250 denk ik gekocht.
dus heb ik best een goede deal gedaan lijkt me. :D

en ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart binnengekregen:

mobistar was me echt te duur aan het worden. nu wachten tot de nummeroverdracht geregeld is en dan kan ik ze gebruiken.

ik betaal met mijn mobi abbo 0.01 per sms :D en om te bellen ook spotgoedkoop per minuut :D

maar ik hou niet zo van abonnementen. :P
die meisjes van mobistar bellen wel geregeld eens om het mij aan te smeren mr dan hou ik ze altijd aan de lijn om ze uiteindelijk gewoon een beetje gek te maken of met hun voeten te spelen. :o

hehe toen ik met school daar was zo'n fles becherovka in een lege cola beker van mcdonalds gedaan en opgezopen naast de leraren :roflol:

Ik krijg morgen binnen:

[Link niet meer beschikbaar]

htc touch diamond

Vriend van me heeft hem. Vindt hem niet echt fijn...

samsung u-900 soul platinum

deze heb ik dus dan toch maar gekregen bij een Nederlands abonnementje hahaha

1.jpg

Deze wordt overmorgen bij mij afgeleverd.:D

Morgen deze ophalen op het postkantoor : [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar eerst even werken nog overdag, kan niet wachten:o

Thumb_Sopranos%20Box%20S1%20DVD%20ST%20NL.jpg

De eerste 5 series van de reeks, afzonderlijk dus niet in box. Zo kan ik serie 6 later nog netjes erbij kopen :cool:

@ bts : Dat is een relaxt telefoontje man, een vriendin van me heeft uhm en die is zeker te vreden;) Alleen als ze iets te veel gedronken heeft is het smsen wat lastiger haha.

Ongetwijfeld de beste aankoop die je dit jaar zal doen!

Jup ^^ Enkel de doosjes al zie er al zo geil uit :D

Alweer zo'n 3300min te spenderen aan een tv-reeks :o
heb bewust gewacht omdat ik niet graag midden in een serie begin te volgen. Nu kan ik op mn gemak alles bekijken.

Volgende aankoop binnen series wordt "the shield" 2 tem 6, aangezien de eerste serie mij echt heeft overdondert. :cool:

De Soprano's rulen

ENJOY!!!

Terug
Naar boven