MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nieuwe TV gekocht zojuist. Ben er echt verliefd op :heart:

LG 32LG3000

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoeveel cm diameter?

Nette aankoop

tegenwoordig heb je ook 100+cm voor betaalbare prijs
kheb 108cm voor 1100 euro, ook lcd maar van samsung

Hangt er natuurlijk vanaf hoe dicht je erbij zit he :rolleyes: Heb zelf net een Xbox 360 Pro gekocht, voor 240 euro waarvan ik 40 euro terug van kan krijgen maakt dus 200 kon het dus niet laten om er eentje te kopen:p

ja, met een klein huiskamertje is een 55"inch/150cm oid ook niks natuurlijk
kheb ook xbox 360 :P nog games gehaald?
mooie tv is natuurlijk wel vereiste

mooie tv !!

Altec Lansing FX4021:rocker: Vandaag besteld, vrijdag geleverd, olé!

Kost ook niks meer tegenwoordig, ik weet nog dat ik een 17" widescreen kocht van hercules, voor 900 euro :o

Deze, zou ook best een 15" kunnen zijn, alleen dat lijkt me sterk.

(Had ik maar gewacht!! *huil* *huil*)

Ik zat even te kijken voor een nieuwe muis, liefst draadloos en laser en van Logitech. Dat werd de Logitech V450 Cordless Laser Notebook Mouse. Goedkoopste optie in NL incl. verzenkosten die ik vond was meer dan 40 euro, vond ik toch wat veel voor een muis. Maar als je via eBay even kijkt voor wat voor bedragen diezelfde muis in de VS wordt aangeboden zakt je bek open: omgerekend 11 euro. Komt nog een vergelijkbaar bedrag aan verzendkosten bij maar dan heb ik hem dus nog steeds voor de halve prijs van de goedkoopste aanbieder hier. :rolleyes:

3E994FC3529CF0B4C12571E70038CB22_big.jpg

Ik zat even te kijken voor een nieuwe muis, liefst draadloos en laser en van Logitech. Dat werd de Logitech V450 Cordless Laser Notebook Mouse. Goedkoopste optie in NL incl. verzenkosten die ik vond was meer dan 40 euro, vond ik toch wat veel voor een muis. Maar als je via eBay even kijkt voor wat voor bedragen diezelfde muis in de VS wordt aangeboden zakt je bek open: omgerekend 11 euro. Komt nog een vergelijkbaar bedrag aan verzendkosten bij maar dan heb ik hem dus nog steeds voor de halve prijs van de goedkoopste aanbieder hier. :rolleyes:

[Link niet meer beschikbaar]
jep, ebay is geniaal.

Zo, weer productief stadtochtje gehad.
Eerst langs de masseur geweest en toen eindelijk gloves gevonden ^^ wou ze eigenlijk van pall mall, maar die kwamen niet dit jaar ofzo. Maar heb mooie van hugo boss gevonden :D
Van de week nog nieuwe jas gekocht, andere was te koud in de winter. Was van jack and jones, en een sjaal van pall mall.

Terug
Naar boven