MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Own hem Michael :')

toch lijkt me die Wii wel grappig hmmm is wel een mooi sinterklaaskado voor Jacky zelf....

trouwens hoe schrijf je kado en oja voordat jullie weer over die scholen beginnen ik heb op de universiteit gezeten ....en twee weken daarna met de eerste regenbui kwamen ze er achter dat iemand al het daklood had weggehaald:D

toch lijkt me die Wii wel grappig hmmm is wel een mooi sinterklaaskado voor Jacky zelf....

trouwens hoe schrijf je kado en oja voordat jullie weer over die scholen beginnen ik heb op de universiteit gezeten ....en twee weken daarna met de eerste regenbui kwamen ze er achter dat iemand al het daklood had weggehaald:D

cadeau ?

Zoek een makkelijk paupert ding.
duur = goed ,deze moet dus niet zo goed zijn.

Duur = goed, deze moet dus niet zo goed zijn??

Ga je nou stoer doen dat je veel centjes hebt ofzo? Ik vind €140,- behoorlijk voor een vest.

Of begrijp ik dit verkeerd?

Duur = goed, deze moet dus niet zo goed zijn??

Ga je nou stoer doen dat je veel centjes hebt ofzo? Ik vind €140,- behoorlijk voor een vest.

Of begrijp ik dit verkeerd?

verkeerde

ik bedoel deze, die ik nu ga kopen :D, neemt niet weg dat ik moeilijk veel geld heb.

:rolleyes:

onlangs gekocht

[Link niet meer beschikbaar]

nfo7bt.jpg

CD 'King King' van The Red Devils...Niet meer in print en op Ebay kunnen bemachtigen voor $28 incl. shipping in nieuwstaat.

DVD van Lester Butler's laatste gig op Moulin Blues 1998 (waar ik bij was als 16 jarige knul). Helaas stierf de beste man aan een overdosis een week later in LA.

Lester Butler was een zeer bekende harmonica speler en had vooral een grote aanhang in NL.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Me eerste all stars, moet zeggen ze zitten behooooorlijk lekker :D!

Terug
Naar boven