Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

€ 115,-
Kon hem volgens prijsvergelijking goedkoper krijgen, zelfs als ik hem uit het buitenland liet komen, maar de firma waar ik hem besteld heb heeft mij altijd goed en betrouwbaar geholpen, en nu weet k 4 sure dat ie zonder problemen op tijd in huis is :)

Die box set heb ik ook van logitech!
Zeer leuke boxjes voor op de slaapkamer. Jammer dat ik er 200 euro voor heb neergelegd:(

Welke ps3 games spreken je meer aan?

Vind dat horloge van fossil wat hierboven staat ook erg mooi, wat kost die?

100 euro heb ik er voor betaald, het is de fossil ME1002. Dan is het zoeken een stuk makkelijker. Weet niet of hij bij juweliers nog te krijgen is, is inmiddels een oudere collectie. Op internet zul je heb ongetwijveld nog vinden.

Helaas bleek de mijne niet repareert te zijn toen ik hem wou ophalen. Ik merkte op na een half uur dat er iets rammelde binnen, dat deed hij nog niet eens toen hij kapot was gegaan, toen was er enkel een paar cijfertjes los geraakt door een flinke klap. Nu word hij met spoed verzonden, dus ik neem aan dat het wel binnen een week moet lukken.

Ook eens gaan shoppen vandaag
Een steamertje
394343vb.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker rustig wakker worden smorgens met vogeltjes (zelfs in de winter)

zo'n wekkerlicht vind ik maar k*t ;) zonde geld.

Idd, de mijne was kapot, gelukkig nog in garantie, en gewoon geld weergevraagd :-) was ik er vanaf en gratis wekker gehad voor een jaartje! :-)

Had toch een wekker nodig en wil het wel is proberen is gelijk ook een nachtlampje die je in sterkte kan regelen . Dat is opzich al handig niet gelijk pijn aan de ogen met het licht aan te doen .

€ 115,-
Kon hem volgens prijsvergelijking goedkoper krijgen, zelfs als ik hem uit het buitenland liet komen, maar de firma waar ik hem besteld heb heeft mij altijd goed en betrouwbaar geholpen, en nu weet k 4 sure dat ie zonder problemen op tijd in huis is :)

Geen optische ingang die set toch?
Leek me ook wel een leuke set om te halen maar ik MOET er 1 met een optische ingang;)

Geen optische ingang die set toch?
Leek me ook wel een leuke set om te halen maar ik MOET er 1 met een optische ingang;)

deze heb ik al een tijdje, met optische kabel in gebruik. Zeer tevree erover! en cheap ook nog!

deze heb ik al een tijdje, met optische kabel in gebruik. Zeer tevree erover! en cheap ook nog!

Zit te denken om je karma te geven maar het woord cheap staat me niet zo aan. Ik heb er in september 2005 €329 voor betaald en kwam destijds uit Amerika doet het nog steeds goed (vraag maar aan de buren:p)
op wat plopjes heel af en toe na.

De Logitech G51 is er vanaf 94 euro.
De Logitech Z5500 is er vanaf 218 euro
De logitech Z5450 is er vanaf 292 euro.....?

Zit te denken om je karma te geven maar het woord cheap staat me niet zo aan. Ik heb er in september 2005 €329 voor betaald en kwam destijds uit Amerika doet het nog steeds goed (vraag maar aan de buren:p)
op wat plopjes heel af en toe na.

De Logitech Z5500 is er vanaf 218 euro
De logitech Z5450 is er vanaf 292 euro....
.?

ik zou nog steeds de z5500 verkiezen boven de z5450...(ondanks dat die ouder is)

DIe plopjes had ik veel over gelezen toen ik hem kocht (ik had hem trouwens incl optische kabel voor 310 ofzo). maar ik heb eigenlijk nooit last van die plopjes...hoor het nooit :P zal wel iets te maken hebben met stroom-groepen ofzo.

ipod touch 32GB gekocht vandaag

2e generatie? (met knopjes aan de zeikant?)

voor wat je krijgt ja...

heb ik ook niet...boeit me ook niet zo...vind het prima zoals ie nu is.

nieuw gsm etje :)
Sony Ericson W760i

De inbegrepen geheugenkaart heeft plaats voor 950 nummers (eAAC+ formaat). Zet met Media Manager (ook inbegrepen) je muziek over van de pc naar je telefoon. Liggend beeld en A+B-toetsen: met de W760 speel je mobiele games op een hoger niveau. Draai gewoon je telefoon om van de horizontale naar de verticale modus te gaan. De weg kwijt? Laat je de weg wijzen door je W760 met zijn ingebouwde GPS. Kies gewoon Google™ Maps Mobile of Wayfinder™ Navigator*

Camera

* Bloggen van foto's
* Camera - 3.2 megapixel
* Digitale zoom - 2.5 x
* Een video opnemen
* Photo fix

Muziek

* Album art
* Bluetooth™ Stereo (A2DP)
* Media Player
* Mega Bass™
* Ondersteunt musictones