Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Khoop het, haha.

Camera binnen, echt een megakoop gelet op de prijs. Kwam zonder accesoires maar wel met een high capacity accu en de camera is zo goed als nieuw. € 110,- voor een HD-videocamera.

Camera binnen, echt een megakoop gelet op de prijs. Kwam zonder accesoires maar wel met een high capacity accu en de camera is zo goed als nieuw. € 110,- voor een HD-videocamera.

zeg dan tenminste welke:D Voor die prijs wil ik ook wel een hd videocamera kopen:D

zeg dan tenminste welke:D Voor die prijs wil ik ook wel een hd videocamera kopen:D

Sony HC3E, tweedehands gekocht. Heb al een HC5E maar een tweede camera is wel handig als mijn vriendin een videocamera wil gebruiken. Beide camera's hebben hetzelfde menu.

1012102231.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Garmin hartslagmeter + footpod. Aangezien de hartslagband van Garmin al snel 60 a 70 euro kost heb ik dit model maar aangeschaft. Kost me maar 30 a 40 meer dan de hartslagband alleen en die footpod + Forerunner 50 kan van pas komen bij eventuele hardlooptrainingen.

De hartslagband gebruik ik voor mijn Edge 305 snelheidsmeter en gps die op mijn racefiets is gemonteerd. Wel een beetje overkill dat ik nu 4 hartslagmeters heb :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vorige week gekocht op eBay (lang leve de Pond!) voor 20€ sealed (in België: 50€). Kan je niet voor sukkelen:cool:

Wat ik gehoort heb , schijnt het een top spel te zijn:thumbs:goeie aankoop zeker voor die prijs.

hippe schoen:D

gister gekocht, Moet nog ontvangen
2008_Alpinestars_RC-1_Leather_One-Piece_Suit.jpg

770 euries :P

mooi pakkie, ik gok dat je een suzuki heb ? ;)

Terug
Naar boven