XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Hij bevalt je wel goed? Kun je er ook de PC op aansluiten (geluid en video)? Zoja, welke aansluiting gebruik je dan?

Bevalt wel goed ook al had ik gisteren via een aangesloten HD wel wat stotterende beelden. Zelfde file via het netwerk liep zonder problemen.

PC sluit je aan via je netwerk. Daarvoor zijn dit soort kastjes ook bedoeld eigenlijk. Files op je PC en daarna streamen naar die PCH. Je kan ook via een NAS de files streamen, hoef je je pc niet aan te houden.

Stream zelf nu via mijn PC of via een aangesloten HD. Ga nog uitzoeken waarom gisteren 1 file via de aangesloten HD een stotterend beeld gaf.

Bevalt wel goed ook al had ik gisteren via een aangesloten HD wel wat stotterende beelden. Zelfde file via het netwerk liep zonder problemen.

PC sluit je aan via je netwerk. Daarvoor zijn dit soort kastjes ook bedoeld eigenlijk. Files op je PC en daarna streamen naar die PCH. Je kan ook via een NAS de files streamen, hoef je je pc niet aan te houden.

Stream zelf nu via mijn PC of via een aangesloten HD. Ga nog uitzoeken waarom gisteren 1 file via de aangesloten HD een stotterend beeld gaf.

Heb je dan geen kwaliteitsverlies, als je het draadloos doet?
Moet ik dus ook nog een router aan gaan schaffen......:mad::D

Heb je dan geen kwaliteitsverlies, als je het draadloos doet?
Moet ik dus ook nog een router aan gaan schaffen......:mad::D

Niet draadloos, je hebt dus wel wat UTP-kabels door je huis lopen. Of je moet een HD inbouwen. Maar afspelen via PC of een gekoppelde USB-HD vind ik zelf prettiger.

Niet draadloos, je hebt dus wel wat UTP-kabels door je huis lopen. Of je moet een HD inbouwen. Maar afspelen via PC of een gekoppelde USB-HD vind ik zelf prettiger.

Eric; hou eens op met die nerdtaal. Dat begrijp ik niet. :D
Wat voor kabels bedoel je? USB, Firewire, DVI-HDMI, Rnogwat?
Ik ga over 2 maanden een nieuwe vloer leggen, dus kan dan mooi de kabeltjes onder de vloer door leggen.

Eric; hou eens op met die nerdtaal. Dat begrijp ik niet. :D
Wat voor kabels bedoel je? USB, Firewire, DVI-HDMI, Rnogwat?
Ik ga over 2 maanden een nieuwe vloer leggen, dus kan dan mooi de kabeltjes onder de vloer door leggen.

Je hangt die PCH in je netwerk. Je kan die PCH ook nog verbinden met een externe harde schijf.

Ik gebruik beide mogelijkhede. Er zijn ook nog mogelijkheden om een netwerk harde schijf (NAS) te gebruiken of een harde schijf in te bouwen.

Nu we toch in dit topic zijn. Heb nog wat gekocht :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2 docks waar je losse harde schijven in kan plaatsen. Zo kan ik nog wat sneller bestanden uitwisselen tussen de PCH en PC en hoeft mijn pc niet constant aan te staan.

Dingoo A-320: Handheld game emulator (GBC, GBA, NES, SNES, MEGADRIVE, NEO-GEO, CAPCOM)

http://www.youtube.com/watch?v=D4-d3kIHKAU
http://www.youtube.com/watch?v=X0zPLJVNhmA
http://www.youtube.com/watch?v=6YZDe3sjhy4

85 dollar (65 euro) bij dealxtreme:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20217~r.28278619

leuk dingetje. is hij ongeveer even groot als de gameboy micro? en hoe makkelijk is het om roms af te spelen?

Je hangt die PCH in je netwerk. Je kan die PCH ook nog verbinden met een externe harde schijf.

Ik gebruik beide mogelijkhede. Er zijn ook nog mogelijkheden om een netwerk harde schijf (NAS) te gebruiken of een harde schijf in te bouwen.

Nu we toch in dit topic zijn. Heb nog wat gekocht :

2 docks waar je losse harde schijven in kan plaatsen. Zo kan ik nog wat sneller bestanden uitwisselen tussen de PCH en PC en hoeft mijn pc niet constant aan te staan.

Dat is een mooi dingetje. Je zou dus ook je PC op dit dock aan kunnen sluiten en dan het dock op je PCH?

Dat is een mooi dingetje. Je zou dus ook je PC op dit dock aan kunnen sluiten en dan het dock op je PCH?

Zou ik niet doen maar denk wel dat het kan. PC via Esata aan het dock, PCH via USB. Denk alleen dat je problemen krijgt met gelijktijdig gebruik van de HD in het dockingstation.

Kan dus beter of het 1 of het ander. Wat zou jij de beste aansluiting vinden van PC naar TV/PCH, qua kabel?

Als je gewoon een USB externe HDD wilt gebruiken kun je beter een WD HD kopen... Ding kost net geen €100 en speelt alles en nog wat af.

Dit ding dus:
11-1-08-wd_hd_mediaplayer.jpg

Ohjah ontopic:

samsung_t220hd_lcd_monitor.jpg

Omdat het moet

nvm

Laatst bewerkt:
De LG Renoir KC910i + 8gb micro sd
lg-kc910i-1_b.jpg

wat een slome k*t telefoon, ik mis mijn Nokia N82 die was teminste snel! Oke sommige dingen zijn beter. Maarja volgend jaar heb ik toch weer een nieuwe telefoon;)

30951768-gilera-runner-sp.gif

Heel chill ding, binnen no-time op school en in de gym heerlyk.

Terug
Naar boven