gta4jwz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 227
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
gaaf man die foto zet ik als wallpaper[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nog zo'n pluizig beestje.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gaaf man die foto zet ik als wallpaper[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nog zo'n pluizig beestje.

die vorige was mooier
qua kleuren en scherpheid
nice ride mhr team!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Topic een beetje in leven houden, dus maar wat gekocht
Voor € 20,- gekocht en dat is voor een Pentax objectief van deze kwaliteit een zeer lage prijs. Optisch prima, zit alleen deuk in filtering. Maar mag niet klagen voor die prijs. Soms loont het om even de lokale fotografie-winkels langs te gaan.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gelijk maar even getest. Scherpte is dus prima, contrast ook. Waren alleen wat lastige omstandigheden door de hoogstaande zon. Maar ja kan moeilijk vragen of die aalscholver even blijft wachten tot de zon wat zakt en ik beter licht heb.
Sorry dat ik hier de azijnpisser uithang maar die foon is natuurlijk zo gratis als de h**ren.

Sorry dat ik hier de azijnpisser uithang maar die foon is natuurlijk zo gratis als de h**ren.
Alleen de verzadiging wat verhoogd maar dat is normaal als je in RAW fotografeert. Verhoging verzadiging is ook maar 10% of zo. Kleuren en contrast zijn het gevolg van een goed prime-objectief. Zo worden ze nu nog amper gemaakt, in ieder geval niet voor prijzen onder de € 500,-
Oud Pentax SMC-glas is zeker bij de manual focus objectieven bijna allemaal topspul.
t*ring.... daar wil ik nog weleens heen, maar dat kost volgens mij een vermogen![]()
Is wel gratis!
omdat ik thuis ook tv van kpn en heb nog een abbo (mams) van kpn, dus krijg je vet veel korting btw 1 jaar abbo.

En jij denkt dat die telefoon niet in het abonnementsgeld zit verwerkt , hoe naief
KPN is een bedrijf gericht op winst maken, geen liefdadigheids stichting![]()