AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

BOOM!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+ 1 extra controller

+ Pacific Rift

+ Metal Gear Solid 4

Chillers Billers.:cool:

(post nr 5000 => karma!!!)

Ff voor de duidelijkheid, die prijs van 7.5k is in dollars hè, dus hoop niet dat je je hebt laten foppen. Wel mooi horloge trouwens.

Wil je plezier echt niet bederven maar Panerai's veliezen wel degelijk waarde. Het merk is pas een paar jaar populair sinds grote klokken zoals alle panerai's in de mode zijn. Denk eerlijk gezegd dat een merk als Omega, Rolex of Tag Heuer minder snel zijn waarde zal verliezen.

4.5mm is inderdaad nog legaal in Nederland, ikzelf heb nog een 5.5mm :) Vroeger besteld bij de Wehkamp en hij doet het nogsteeds perfect :P

5.5 en groter ook nog gewoon toch? Ik lees namelijk gewoon bij target master dat je alleen wettelijk aantoonbaar 18 moet zijn..

Wil je plezier echt niet bederven maar Panerai's veliezen wel degelijk waarde. Het merk is pas een paar jaar populair sinds grote klokken zoals alle panerai's in de mode zijn. Denk eerlijk gezegd dat een merk als Omega, Rolex of Tag Heuer minder snel zijn waarde zal verliezen.

Er valt bij mij niet veel te bederven hoor bro, het is niet mijn horloge. Ik draag een simpele digitale van Nike.

Lol die MGS4 zoveel freakin moves, duurt me focking een maand eer ik fatsoenlijk kan spelen. :D

Mn nieuwe MTB :cool:

Trek 6700 (2009) Full SLX afmontage

ik heb 40gb meer dan genoeg, maar sommige mensen zetten er ook films op

Terug
Naar boven