remcokw106
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zieke bas! net setje, ben er erg blij mee
hoeveel centjes?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zieke bas! net setje, ben er erg blij mee

Nou geef dan!
Ik wist trouwens niet dat ze nu een kleine PS3 hebben! Vetjes. Zit ik thuis opgescheept met zo'n koelkast![]()

Wees blij, eerste versie van iets is altijd k*t
Als je dan een slim wilt neem dan een latere versie, altijd beter!

Heb niet de eerste ps3 van alle ps3's, ik heb de 160gig![]()
Heb niet de eerste ps3 van alle ps3's, ik heb de 160gig![]()
Heb zelf de 40GB...Ff voor de duidelijkheid, die prijs van 7.5k is in dollars hè, dus hoop niet dat je je hebt laten foppen. Wel mooi horloge trouwens.
Bedoelde ook die nieuwe slim he..
Die 160GB is wel goed!Heb zelf de 40GB...

4.5mm is inderdaad nog legaal in Nederland, ikzelf heb nog een 5.5mmVroeger besteld bij de Wehkamp en hij doet het nogsteeds perfect
![]()
jah, zoals ik al eerder heb gepost, op luchtdruk zit totaal geen risctrictie qua kracht en kaliber.5.5 en groter ook nog gewoon toch? Ik lees namelijk gewoon bij target master dat je alleen wettelijk aantoonbaar 18 moet zijn..
Wil je plezier echt niet bederven maar Panerai's veliezen wel degelijk waarde. Het merk is pas een paar jaar populair sinds grote klokken zoals alle panerai's in de mode zijn. Denk eerlijk gezegd dat een merk als Omega, Rolex of Tag Heuer minder snel zijn waarde zal verliezen.

160 gig? wat moet je dan met 160 gig?Heb niet de eerste ps3 van alle ps3's, ik heb de 160gig![]()
160 gig? wat moet je dan met 160 gig?![]()
Is t niet een beetje overkill? of was het iets dat je die games moest installeren ofzo..
ik heb 40gb meer dan genoeg, maar sommige mensen zetten er ook films op