XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

jaaaaa gvd!

Ik een nieuwe weegschaal gekocht.

3 keer achter elkaar erop gaan staan.

weging 1: 97,6
weging 2: 94,3
weging 3: 95,8

conclussie: terug brengen dus

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor € 20,- een koopje eigenlijk, is overigens de originele prijs voor het boek. Maar zoveel info terwijl het niet overgaat tot een boek alleen geschikt voor beginners maakt het tot een must voor de meeste amateurfotografen. Freeman gaat in de meeste van zijn boeken vrij diep op de materie in zodat je constant weer wat nieuws kan leren over kleuren, belichting, compositie etc.

jaaaaa gvd!

Ik een nieuwe weegschaal gekocht.

3 keer achter elkaar erop gaan staan.

weging 1: 97,6
weging 2: 94,3
weging 3: 95,8

conclussie: terug brengen dus

Op een harde ondergrond wegen baas.

Anders wel terug brengen.

1170080318200347k.jpg

Ook nog gekocht. Zeer lijvig boek over getrouwen van Hitler, bij de Slegte te koop voor € 11,95 (of zoiets). Misschien dat iemand Boforli er blij mee kan maken voor de kerst.

Voor € 20,- een koopje eigenlijk, is overigens de originele prijs voor het boek. Maar zoveel info terwijl het niet overgaat tot een boek alleen geschikt voor beginners maakt het tot een must voor de meeste amateurfotografen. Freeman gaat in de meeste van zijn boeken vrij diep op de materie in zodat je constant weer wat nieuws kan leren over kleuren, belichting, compositie etc.

Klinkt leuk! Waar heb je het gekocht?

Nice! Ga ik maar eens bestellen dan!

Ik moest ook ff 1 hebben, had 'm altijd cracked.

En gelijk deze maar.

1170080318200347k.jpg

Ook nog gekocht. Zeer lijvig boek over getrouwen van Hitler, bij de Slegte te koop voor € 11,95 (of zoiets). Misschien dat iemand Boforli er blij mee kan maken voor de kerst.

Denk niet dat Boforli hier blij mee is er staan geen plaatjes in.

Genotropin2.jpg

Voor 6 maanden -->:kerst:

SA1922_02-GAL-global?wid=430&hei=430&$jpglarge$.jpg

philips-she8500.1039713.jpg

Los deze speakers erbij aangeschaft.

Best wel onder de indruk van de kwaliteit. Met name de helderheid en de bass van de speakers zijn super.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Kon de verleiding weerstaan om de 2 1/2 keer duurdere XO te kopen. Straks deze fles maar eens soldaat maken.

Had een derde Quad Core nodig dus FF langs mijn werk gever :D

149xo52_th.jpg

Voor mijn FAH hobby..........

Terug
Naar boven