MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

2 van deze keyboard's 12Euro de stuk , ben geen keyboard waardig.. pleur er altijd wel wat overheen :o

6jok1g_th.jpg

pentax-kx-navy-blue.jpg

Heb toch al een Pentaxuitrusting, kan af met alleen de body. Heb de kitlens er wel bij gekocht omdat de losse body slecht verkrijgbaar is in het blauw.

De Pentax K-x is momenteel qua beeldkwaliteit 1 van de beste DSLR's vanaf ISO800 en die K-x schiet nog bruikbare foto's bij ISO3200 en ISO6400.

had een nieuwe telefoon nodig, en voor €26,40 per maand incl belminuten, onbeperkt sms en onbeperkt internet mag ik niet klagen toch. Thanks :)

Ik had lekker een Blackberry genomen, dan heb je dat uitschuifbare niet meer, maar deze is ook zeer mooi, blij dat ze eindelijk de zwarte variant genomen hebben :D

pentax-kx-navy-blue.jpg

Heb toch al een Pentaxuitrusting, kan af met alleen de body. Heb de kitlens er wel bij gekocht omdat de losse body slecht verkrijgbaar is in het blauw.

De Pentax K-x is momenteel qua beeldkwaliteit 1 van de beste DSLR's vanaf ISO800 en die K-x schiet nog bruikbare foto's bij ISO3200 en ISO6400.

Wat betaal je nou voor zo'n ding?

pentax-kx-navy-blue.jpg

Daar gaan we weer :D

pentax-kx-navy-blue.jpg

En nu in het nederlands?;)

ERG goed toestel EricR

Dit is mijn nieuwe aanwinst:

panasonic-lumix-tz7-review.jpg

Panasonic Lumix DMC TZ7

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: Loo
Massieve hengsels.. pas wel bij je!

Speciaal voor jou gekocht, anders denk je straks dat ik niet meer leef :roflol:

Dankzij je topics over Wilders weet ik wel beter! :D

Wanneer ga je nou eens wat verkopen voor een mooi prijsje? Je halve huis staat vol met camera's en objectieven

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nog wat spulletjes.

:)

Is het geel ook echt zo fel geel? Ik las ergens eens dat het eerder dof geel zou zijn.

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

:)

Wat kan je daarmee?

Dankzij je topics over Wilders weet ik wel beter! :D

Wanneer ga je nou eens wat verkopen voor een mooi prijsje? Je halve huis staat vol met camera's en objectieven

Het valt nog mee, er kan nog wel wat bij eigenlijk. :D Maar voorlopig ben ik wel weer even klaar.

Is het geel ook echt zo fel geel? Ik las ergens eens dat het eerder dof geel zou zijn.

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

Wat kan je daarmee?

in me viskoffer bewaren

...en iemand neersteken als dat de enige goede optie blijkt te zijn :cool:

xxl nutrition shirt & xxl straps:cool:

Terug
Naar boven