Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

l.jpg

hmmmm....nice:D

hoe heet ie en wat kost ie?:o

Solis 815 Smart Grill Pro 109 euro bij aximax.nl ;) Op aanraden van MrJ hehe

HD webcam 3 megapixel

16a9tlk.jpg

HP Photosmart Wireless All-in-One

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik ga binnekort deze halen :)

een huis..
Morgen het voorschot gaan betalen :), Met wat geluk tegen de zomer erin want ze zijn nog aan het bouwen

ook maar is zo'n ding inslaan dan

ook maar is zo'n ding inslaan dan

echt ideaal!

je vult de maatbeker op niveau hoe je je eieren wilt. gooi het water in de koker, prik de eieren, zet ze in het houdertje, zet het houdertje op de koker. dekkel erop en goan. hij piept vanzelf heel hard alstie klaar is :)

14o6t8o.jpg

Maar dan 180 tablets :rolleyes:

echt ideaal!

je vult de maatbeker op niveau hoe je je eieren wilt. gooi het water in de koker, prik de eieren, zet ze in het houdertje, zet het houdertje op de koker. dekkel erop en goan. hij piept vanzelf heel hard alstie klaar is :)

Ik vind het irritant dat dat ding zichzelf niet uitschakelt (Naja, die misschien wel, ik heb een andere die dat dus niet doet). Hierdoor kan ik nog steeds niet mn eieren koken terwijl ik aan het douchen ben oid.

Laatst bewerkt:
Ik vind het irritant dat dat ding zichzelf niet uitschakelt (Naja, die misschien wel, ik heb een andere die dat dus niet doet). Hierdoor kan ik nog steeds niet mn eieren koken terwijl ik aan het douchen ben oid.

volgens mij schakelt deze zich ook niet automatisch uit....

Haha gaaf dat is toch zo`n cold air intake van marktplaats 50 bucks ?
Ging het installeren makkelijk welke wagen ?

Tegelijk met een volledige Miltek-uitlaat er op laten knallen, Leon v6, geluid is echt uber :D

kookt dat ding of wat? stoom? :o

Ik denk iets van stoom? Je prikt kleine gaatje onderin het ei, je doet water in het apparaat, als het kookplaatje droog is gaat het ding piepen en zijn ze klaar.
Met de hoeveelheid water kun je bepalen of je hard- of zachtgekookt wilt.

meh, ik kuur niet dus ik mis de brute kracht om die gaatjes in me eitjes te krijgen :(

dan laat ik het toch maar bij het ouderwetse pannetje

Terug
Naar boven