Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Kite + Board Slingshot Key HD 2010 + Crisis 2010 besteld :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice!

Waar kite je?

en hoeveel heeft je dat gekost? wsl rond de 1000 à 1500euro niet?

Nieuwe nikes.
Via NikeID gemaakt, eigen kleurstelling + naam.

a9c3b6143416fdb7f4f6fe1fd79a8425_full.jpg

Ze zijn mooi.. en je naam erop maakt ze lekker uniek. Mooie kleuren ook! Hadden ze geen grijs/blauw exemplaar?

Ik kite op dit moment op Aruba maar in Nederland ga ik kiten op Groningse plassen of Friesland(Makkum). En de kosten bedragen ongeveer 1500 a 1600 euro. De kite op de afbeelding kost 1400 euro maar je hebt natuurlijk altijd nog extra kosten.

Laatst bewerkt:
panasonic-DMC-TZ8-sil.jpg

Panasonic TZ8
Puur voor erbij, is wat makkelijker dan de spiegelreflexcamera.
Leuk dingetje voor weinig.

gezondheids/nek kussen
ben benieuwd of ik er beter op slaap, hij was gratis btw :p
meer mensen die op zo'n kussen slapen?

Ik heb zelf de TZ7 maar de prijs/kwaliteit verhouding is echt top. Schiet mooie plaatjes voor die prijs.

Zeer zeker, er zijn weinig digitale camera's die zo'n goede prijs/kwaliteitsverhouding hebben als deze serie. De TZ10 heeft een betere videomodus maar daar ga ik geen extra 40 tot 60 euro aan uitgeven.

Fijn dingetje, ook omdat ie behoorlijk wat groothoek heeft.

Klopt, 25mm. Het is echt een aanrader voor de huis-tuin en keuken kiekjes mensen.

:cool:

Volvo V40 1.8 benzine, helaas nog geen foto's.

vandaag een nieuwe kite gekocht, heb morgen met een grietje afgesproken om samen te gaan "vliegeren" op het strand hehehe

(niet mijn foto maar wel dit model)

24vnwj8.jpg

vandaag een nieuwe kite gekocht, heb morgen met een grietje afgesproken om samen te gaan "vliegeren" op het strand hehehe

nice try :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

voor diegene die niet kunnen volgen

Terug
Naar boven