[Afbeelding niet meer beschikbaar]
me nieuwste aankoop
u gay brah?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
me nieuwste aankoop
is het voor motivatie dat je elke morgend uit een kom drinkt met zyzz erop?[afbeelding niet meer beschikbaar]
Lasbril
Ik vind het wel hip![]()
Haha so true man, wtf...doet me denken aan hele slechte clips met hippe muziek uit de jaren 80/90
Haha, is dat niet ontzettend k*t dan? Kerel uit me klas was laatst ook helemaal verbrand in het gezicht omdat ie zonder kap zat te hechten voor een paar uur lang.[afbeelding niet meer beschikbaar]
Lasbril
Ik vind het wel hip![]()

Dat kan maar dan wel op de lagere moeilijkheidsgraden, Civ IV is wat simpeler t.o.v. CIV IV maar dat maakt het nog niet tot een simpel strategiespel.
Net mijn eerste potje gespeeld, het spel is grafisch er op vooruit gegaan maar moet nog wel wennen aan het verminderen van de diepgang in het spel.
Ben om te wennen maar op Chieftain gestart maar dat is mij iets te gemakkelijk, zal wel weer uit komen op Prince om een uitdaging te vinden in het spel. Hogere moeilijkheidsgraden kosten mij teveel tijd, dan moet je echt stappen gaan plannen van te voren.

Dat kan maar dan wel op de lagere moeilijkheidsgraden, Civ IV is wat simpeler t.o.v. CIV IV maar dat maakt het nog niet tot een simpel strategiespel.
Net mijn eerste potje gespeeld, het spel is grafisch er op vooruit gegaan maar moet nog wel wennen aan het verminderen van de diepgang in het spel.
Ben om te wennen maar op Chieftain gestart maar dat is mij iets te gemakkelijk, zal wel weer uit komen op Prince om een uitdaging te vinden in het spel. Hogere moeilijkheidsgraden kosten mij teveel tijd, dan moet je echt stappen gaan plannen van te voren.
Het is niet voor gebruik maar voor de fun XD snapje...Haha, is dat niet ontzettend k*t dan? Kerel uit me klas was laatst ook helemaal verbrand in het gezicht omdat ie zonder kap zat te hechten voor een paar uur lang.![]()

Die demo trekt m'n pc helaas amper, of eigenlijk gewoon niet. Met alle details en grafische poespas uitgezet of op laagste stand is die nog niet vooruit te branden, en dan heb ik het alleen maar over het begin van het spel. Zit er aan te denken hiervoor een nieuwe pc te kopen maar is ook wel een beetje belachelijk.
Overigens, je hebt het erover dat hij simpeler is geworden; op oorlogsgebied is die juist een stuk tactischer en strategischer geworden zo met die een unit per tile en het aantal units dat je kan bouwen afhankelijk gemaakt van je resources. Ben ik dan wel weer blij mee, oorlogvoering in de voorgaande delen was een kwestie van 150 offensieve units bouwen en de boel steamrollen.
Las en hoorde trouwens van verschillende bronnen dat prince niveau van civ V een stuk lager ligt dan prince in IV. Snap eerlijk gezegd niet wat je er aan vindt op dat level, je moet het dan wel heel erg bont maken wil het nog een uitdaging voor je worden. Het is niet echt hoofdzakelijk een kwestie van plannen maar simpelweg een zo'n effectief mogelijke rijk te maken en de traits van je civ optimaal gebruiken om een daarbij meest aansluitende overwinning binnen te slepen. Althans in 4 en eerdere versies dan, heb weinig van V meegekregen.
In CIV V red ik het nu met 1 echte stad (Thebes) + een overgenomen puppetstad en nog een klein kuststadje om later zeeslagen mogelijk te maken. Thebes is de enige stad die wezenlijk bijdraagt en een wonderbouwmonster.
toch om met acytheleen te lassen hoop ik ?[afbeelding niet meer beschikbaar]
Lasbril
Ik vind het wel hip![]()

Doordat ik met behulp van DBB newsgroups heb ontdekt . Maar al maar voorbereid op het gebruik ervan . Deze in huis gehaald met 4 x 1TB samsung HD103SJ schijfjes en dit op raid 5 . Instalatie duurde wel lang maar hij draait heel stil en dat vond ik toch een must.
deze moet ik ook nog aanschaffen!