Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen onvruchtbare maanden meer voor mij :( !!

Waterkoeler + stof filter gekocht :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brilletje

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Lasbril
Ik vind het wel hip :D:cool:

Laatst bewerkt:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Lasbril
Ik vind het wel hip :D:cool:
Haha, is dat niet ontzettend k*t dan? Kerel uit me klas was laatst ook helemaal verbrand in het gezicht omdat ie zonder kap zat te hechten voor een paar uur lang. :o

Dat kan maar dan wel op de lagere moeilijkheidsgraden, Civ IV is wat simpeler t.o.v. CIV IV maar dat maakt het nog niet tot een simpel strategiespel.

Net mijn eerste potje gespeeld, het spel is grafisch er op vooruit gegaan maar moet nog wel wennen aan het verminderen van de diepgang in het spel.

Ben om te wennen maar op Chieftain gestart maar dat is mij iets te gemakkelijk, zal wel weer uit komen op Prince om een uitdaging te vinden in het spel. Hogere moeilijkheidsgraden kosten mij teveel tijd, dan moet je echt stappen gaan plannen van te voren.

:orly:

Dat kan maar dan wel op de lagere moeilijkheidsgraden, Civ IV is wat simpeler t.o.v. CIV IV maar dat maakt het nog niet tot een simpel strategiespel.

Net mijn eerste potje gespeeld, het spel is grafisch er op vooruit gegaan maar moet nog wel wennen aan het verminderen van de diepgang in het spel.

Ben om te wennen maar op Chieftain gestart maar dat is mij iets te gemakkelijk, zal wel weer uit komen op Prince om een uitdaging te vinden in het spel. Hogere moeilijkheidsgraden kosten mij teveel tijd, dan moet je echt stappen gaan plannen van te voren.

Die demo trekt m'n pc helaas amper, of eigenlijk gewoon niet. Met alle details en grafische poespas uitgezet of op laagste stand is die nog niet vooruit te branden, en dan heb ik het alleen maar over het begin van het spel. Zit er aan te denken hiervoor een nieuwe pc te kopen maar is ook wel een beetje belachelijk.

Overigens, je hebt het erover dat hij simpeler is geworden; op oorlogsgebied is die juist een stuk tactischer en strategischer geworden zo met die een unit per tile en het aantal units dat je kan bouwen afhankelijk gemaakt van je resources. Ben ik dan wel weer blij mee, oorlogvoering in de voorgaande delen was een kwestie van 150 offensieve units bouwen en de boel steamrollen.

Las en hoorde trouwens van verschillende bronnen dat prince niveau van civ V een stuk lager ligt dan prince in IV. Snap eerlijk gezegd niet wat je er aan vindt op dat level, je moet het dan wel heel erg bont maken wil het nog een uitdaging voor je worden. Het is niet echt hoofdzakelijk een kwestie van plannen maar simpelweg een zo'n effectief mogelijke rijk te maken en de traits van je civ optimaal gebruiken om een daarbij meest aansluitende overwinning binnen te slepen. Althans in 4 en eerdere versies dan, heb weinig van V meegekregen.

Die demo trekt m'n pc helaas amper, of eigenlijk gewoon niet. Met alle details en grafische poespas uitgezet of op laagste stand is die nog niet vooruit te branden, en dan heb ik het alleen maar over het begin van het spel. Zit er aan te denken hiervoor een nieuwe pc te kopen maar is ook wel een beetje belachelijk.

Overigens, je hebt het erover dat hij simpeler is geworden; op oorlogsgebied is die juist een stuk tactischer en strategischer geworden zo met die een unit per tile en het aantal units dat je kan bouwen afhankelijk gemaakt van je resources. Ben ik dan wel weer blij mee, oorlogvoering in de voorgaande delen was een kwestie van 150 offensieve units bouwen en de boel steamrollen.

Las en hoorde trouwens van verschillende bronnen dat prince niveau van civ V een stuk lager ligt dan prince in IV. Snap eerlijk gezegd niet wat je er aan vindt op dat level, je moet het dan wel heel erg bont maken wil het nog een uitdaging voor je worden. Het is niet echt hoofdzakelijk een kwestie van plannen maar simpelweg een zo'n effectief mogelijke rijk te maken en de traits van je civ optimaal gebruiken om een daarbij meest aansluitende overwinning binnen te slepen. Althans in 4 en eerdere versies dan, heb weinig van V meegekregen.

Haha, is dat niet ontzettend k*t dan? Kerel uit me klas was laatst ook helemaal verbrand in het gezicht omdat ie zonder kap zat te hechten voor een paar uur lang. :o
Het is niet voor gebruik maar voor de fun XD snapje... :eek:
Voor op party's etc. :P
een leuke accessoire:rolleyes:

Prince is ook te simpel, heb Chieftain overigens niet eens uitgespeeld en ben maar aan een potje op Prince begonnen. Maar ook daar heb ik een vrij grote techvoorsprong en ben ik een paar beurten verwijderd van troepen (longswordmen) die voor de tegenstanders onverslaanbaar zijn.

Ik gebruik nu de traits van Egypte, wonder bouwen gaat 20% sneller en ik heb dan ook nog eens marble + een social policy die 33% winst oplevert bij wonders. Dan zijn wonders binnen 10 beurten gebouwd.

Een groot verschil met vorige versies is dat je beter af bent met een klein aantal steden en niet al teveel gebouwen moet bouwen. Ook al was Civ IV ook al gericht op een lager aantal steden initieel, maar daar kon je op den duur je rijk wel uitbouwen.

In CIV V red ik het nu met 1 echte stad (Thebes) + een overgenomen puppetstad en nog een klein kuststadje om later zeeslagen mogelijk te maken. Thebes is de enige stad die wezenlijk bijdraagt en een wonderbouwmonster.

In CIV V red ik het nu met 1 echte stad (Thebes) + een overgenomen puppetstad en nog een klein kuststadje om later zeeslagen mogelijk te maken. Thebes is de enige stad die wezenlijk bijdraagt en een wonderbouwmonster.

Dit is nou precies een van de problemen met civ 5. Het moeilijkste aan het spel is managen wat je al gebouwd hebt, hoeveel je bouwt en je hoeveelheid steden. Zo hoort het niet te zijn.
Steden puppets maken helpt je eigenlijk niets omdat je totaal geen controle meer hebt, zij bouwen gewoon maar en kosten maintenance + produceren geen units. Steden annexeren heeft gewoon teveel negatieve gevolgen, steden bouwen eigenlijk ook. Heb het idee dat er echt een threshold is voor de grote van je empire: een klein rijk is veel effectiever, een groot rijk is gewoon lomp en onfunctioneel.

Daarnaast is oorlogsvoering helemaal niet zo tactisch geworden, de ai heeft op hogere levels nog helemaal geen skills mbt unit formatie, geen tactische oorlogsvoering. Eigenlijk doen ze gewoon maar wat. Daarnaast is de AI ook te eenzijdig op het gebied van diplomacy. Oorlogen kan je eigenlijk alleen maar uitlokken wanneer je te dicht op vijandig grondgebied zit, wanneer jij een continent hebt overgenomen en de andere(n) zitten veilig op een andere continent dan zal jij toch echt de agressor moeten worden.

Het 'global' happiness system haalt diepte uit het spel.
Te weinig interactie mogelijkheden met city states wat ze eigenlijk gewoon een beetje overbodig maakt.
Geen religion, geen taxation, geen espionage en social policies zijn te shallow. (is nu gewoon een tech-tree met wat bonussen, het zou drastischer invloeden moeten hebben, grotere gevolgen voor je civ)

Nog steeds een leuk spel, maar ik was wel een klein beetje teleurgesteld.

Laatst bewerkt:
Doordat ik met behulp van DBB newsgroups heb ontdekt . Maar al maar voorbereid op het gebruik ervan . Deze in huis gehaald met 4 x 1TB samsung HD103SJ schijfjes en dit op raid 5 . Instalatie duurde wel lang maar hij draait heel stil en dat vond ik toch een must.
Synology-DiskStation-DS410j.jpg

Doordat ik met behulp van DBB newsgroups heb ontdekt . Maar al maar voorbereid op het gebruik ervan . Deze in huis gehaald met 4 x 1TB samsung HD103SJ schijfjes en dit op raid 5 . Instalatie duurde wel lang maar hij draait heel stil en dat vond ik toch een must.

****ing nice man :) deze moet ik ook nog aanschaffen!

nieuwe tel nokia c6

Laatst bewerkt:
is toch nog niet uit ?

Terug
Naar boven