- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geeft dat wel een mooi resultaat zo'n directe flits Eric? Heb zelden mooie foto's gezien op die manier eigenlijk[afbeelding niet meer beschikbaar]
Het echte macrowerk kan beginnen, een Sigma macroflitser die als demomodel is gebruikt voor bijna de helft van de nieuwprijs. Macro-werk zonder flitser is natuurlijk wel mogelijk maar met zo'n flitser is de belichting vaak vele malen beter.

Puur en alleen voor apple zeker. Ik kan zulke dingen niet uitstaan, alsof apple leading is.
Voor andere merken zie je zoiets nooit in de winkel.![]()

Geeft dat wel een mooi resultaat zo'n directe flits Eric? Heb zelden mooie foto's gezien op die manier eigenlijk
Maar ik ken niets van macrofotografie.
+1!!!!!
Hoeveel geef je eigenlijk uit aan fotografie per maand Eric?
Maar goed inmiddels weer wat verkocht met winst zodat er ook opbrengsten zijn.Haha!TeveelMaar goed inmiddels weer wat verkocht met winst zodat er ook opbrengsten zijn.
Haha!
Wat zou je eigenlijk adviseren om mee te beginnen?
Ik wil zelf namelijk ook wel eens starten met fotograferen!
Ik zit ook te twijfelen wat ik neem na mn 3GS, wil ook weer is wat nieuws.Na een x aantal jaren met een iphone te hebben gespeeld vond ik het tijd voor iets anders. Na mezelf rustig te hebben ingelezen is het de HTC Desire HD geworden. Ben erg blij met de foon, kan niet anders zeggen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+1!!!!!
ik word raar aangekeken omdat ik NIET drink.
gestoord dat het raar is om geen alcohol te drinken.