Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Koop tegenwoordig niets meer, ik haal alleen nog

Philips DS9000

Philips_Fidelio_DS9000_2.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mooie fruitschaal

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Het echte macrowerk kan beginnen, een Sigma macroflitser die als demomodel is gebruikt voor bijna de helft van de nieuwprijs. Macro-werk zonder flitser is natuurlijk wel mogelijk maar met zo'n flitser is de belichting vaak vele malen beter.
Geeft dat wel een mooi resultaat zo'n directe flits Eric? Heb zelden mooie foto's gezien op die manier eigenlijk :)

Maar ik ken niets van macrofotografie.

Puur en alleen voor apple zeker. Ik kan zulke dingen niet uitstaan, alsof apple leading is.
Voor andere merken zie je zoiets nooit in de winkel. :o

Geeft dat wel een mooi resultaat zo'n directe flits Eric? Heb zelden mooie foto's gezien op die manier eigenlijk :)

Maar ik ken niets van macrofotografie.

Ja dit is natuurlijk wel een dedicated flits specifiek gemaakt voor macrowerk. Met een normale flitser is je licht te hard en zal je normaal gesproken teveel uitlichten. Het is nog geen ringflash maar voor macrowerk is dit toch wel 1 van de betere flitsers.

Hoeveel geef je eigenlijk uit aan fotografie per maand Eric?

sony 102cm led tv ambilight 1080p :p:D

Na een x aantal jaren met een iphone te hebben gespeeld vond ik het tijd voor iets anders. Na mezelf rustig te hebben ingelezen is het de HTC Desire HD geworden. Ben erg blij met de foon, kan niet anders zeggen.

Haha!
Wat zou je eigenlijk adviseren om mee te beginnen?
Ik wil zelf namelijk ook wel eens starten met fotograferen!

http://www.kieskeurig.nl/digitale_spiegelreflexcamera/nikon/d5000_kit_af-s_dx_18-55_vr/330592/

Fotografeer zelf met Pentax maar raad over het over algemeen Pentax niet aan om mee te beginnen.

De Nikon D5000 is voor dit geld echt een weggever, zeer goede beeldkwaliteit en een handig kantelbaar LCD-scherm.

Canon raad ik niet aan qua instappers, gammele bouwkwaliteit. Duurdere modellen zijn wel goed maar de 1000D en ook de 500D zijn mij te plastic. De 550D is iets beter maar wel weer duurder, dan kan je al bijna een opstap maken naar een Nikon D90 die overall weer beter is dan een 550D.

Na een x aantal jaren met een iphone te hebben gespeeld vond ik het tijd voor iets anders. Na mezelf rustig te hebben ingelezen is het de HTC Desire HD geworden. Ben erg blij met de foon, kan niet anders zeggen.

Ik zit ook te twijfelen wat ik neem na mn 3GS, wil ook weer is wat nieuws.

Bordeelsluipers mother****er!

ectoschoene

Terug
Naar boven