MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Mooie set, ik snap alleen niet dat Phillips zo vast houdt aan dat ambilight. Het is compleet overschat en een waardeloze toevoeging in mijn ogen.

ja maar kan je ook gewoon uitzetten, vind voordal persoonlijk de beeldkwaliteit van Philips het beste daarom heb ik hiervoor gekozen.

En ambilight kan wel eens gezellig zijn als je gewoon samen in de zetel hangt met een muziekje op :p

Een nieuwe 15" MBP.
Niet dat ik er aan toe was, maar mijn "oude" is gejat %$@#$#@$#%

macbook-pro.jpg

Niet zo over je moeder praten als ze er niet bij is gup.... is niet netjes van je!

in het rood: [afbeelding niet meer beschikbaar]

Paar dunne handschoentjes voor tijdens het hardlopen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(ik ben nu eenmaal een koukleum).

Mooie set, ik snap alleen niet dat Phillips zo vast houdt aan dat ambilight. Het is compleet overschat en een waardeloze toevoeging in mijn ogen.

Zelf heb ik ook een ambilight, en imo is dit toch wel een leuke extra, al zou ik er nooit alleen maar een Philips kopen omdat ie ambilight zou hebben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek:

Ik zou mijn verzameling laten krimpen, niet uitbreiden! Maar goed, binnenkort zet ik nog 6 objectieven in de verkoop waardoor mijn verzameling in vrij korte tijd met meer dan 1/3 is teruggebracht.

Damn die is gewoon echt gruwelijk mooi ouwe :)

..........

Laatst bewerkt:
Bosch-IXO-Vino-geschenkverpakking1.jpg

Via de Amazon Black Friday deals, nog erger dan de Ibood-hunt. Je hebt ieder uur maar 1 seconde om te klikken terwijl je de prijs niet eens weet. Je kan daarna nog wel cancellen maar deze set wil ik wel kopen voor de helft van de prijs van wat de set in Nederland kost.

Bosch-IXO-Vino-geschenkverpakking1.jpg

Via de Amazon Black Friday deals, nog erger dan de Ibood-hunt. Je hebt ieder uur maar 1 seconde om te klikken terwijl je de prijs niet eens weet. Je kan daarna nog wel cancellen maar deze set wil ik wel kopen voor de helft van de prijs van wat de set in Nederland kost.
geen objectief gekocht?

Terug
Naar boven