AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik heb inderdaad geen PS 3 en Forza 3 scoort beter dan GT 5. Ook wel logisch omdat Turn 10 gewoon iedere Forza release ervaring kon opdoen en aanpassingen kon doen op basis van een zeer brede userbase. Bij GT 5 heeft het gewoon te lang geduurd, mooi spel maar als een nieuwe versie net zo langt duurt gaan ze Forza niet voorbij als ultieme race-ervaring.

Gt5 en forza, dat is appels met peren vergelijken. Beide ontwikkelaars hebben een ander spel voor ogen. Gt5 streeft teveel het 'perfecte' racespel na, dat is echter onmogelijk. Dat is ook de reden dat het zolang heeft geduurd, Kaz Yamauchi streeft doelen na die niet haalbaar zijn. De hype heeft ook afgedaan aan het spel. Er werd een mythe gecreëerd, die men nooit waar kon maken.

Forza is ook realistisch, maar het game plezier ligt boven op. Je kan bijvoorbeeld bodykits veranderen enzovoort. Voor mij persoonlijk hoeft dat niet. Het is een heel goed spel, maar het hoeft niet perfect te zijn. Ik heb Forza grijs gespeeld, maar GT5 geeft een gevoel wat Forza in mijn ogen niet kan evenaren. Misschien is het verlangen na het perfecte spel groter dan het game plezier.

Fitura CtX2 Crosstrainer gekocht bij een leegverkoop van een zaak in Maarssen. Splinternieuw model van 2010, kost bij de dealer 1.000 euro. Zij verkochten hem voor 500 euro en het is me gelukt hem mee te krijgen voor 350 :D Misdadig veel bespaard dus. Ook nog 1 jaar volledige garantie bij gekregen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mocht iemand ook denken: Hee ik zoek nog een nieuwe crosstrainer/loopband/spinningfiets/roei-apparaat. Spiksplinternieuw spul nog in de doos voor belachelijk lage prijzen.

http://link.marktplaats.nl/285258960

Waarom geen Tunturi of Bremshey gekocht?

Die shop heeft overigens niet echt een goede reputatie. Lokkertjes met bepaalde merken die gevoerd en daar eenmaal aangekomen hebben ze alleen wat Chinese huismerken op voorraad. Hadden ze ook Tunturi of Bremshey voor de prijzen die op MP staan?

Waarom geen Tunturi of Bremshey gekocht?

Die shop heeft overigens niet echt een goede reputatie. Lokkertjes met bepaalde merken die gevoerd en daar eenmaal aangekomen hebben ze alleen wat Chinese huismerken op voorraad. Hadden ze ook Tunturi of Bremshey voor de prijzen die op MP staan?

Sorry maar dan zal je ff moeten bellen, dat weet ik niet uit m'n hoofd. Ze hadden in ieder geval zo'n 30 verschillende soorten crosstrainers.

Ik heb ze bijna allemaal getest en voor de prijs wat ik er voor kwijt wou was deze ideaal. Zeker gezien de korting want 1000 had ik er nooit voor neergelegd

Sportschool in het dorp is afgebrand, geen zin/tijd om in een andere stad/dorp lid te worden. Dus, time for a home gym !

Barbarian Power Cage

Professionele Halterset 145kg Rubber-Gripper

Heb voor rubber gekozen zodat ik niet zoveel lawaai maak, baby en buren enzo. :o

Utility Bench.

En de next move word deze set. Eerst weer ff sparen. :D
En dan liever van 20kg tot 45kg oid.

Hoeveel heeft je dit al gekost?

ik heb al tijden geen geld. omdat die sloebers van DUO mijn 4 maanden vergeten zijn. nu met terug werkende kracht zien terug te krijgen :D en dan kan ik weer kopen :D

gt5

casio-exilim-ex-z8.jpg

mirin Ericr ? :D

;)

Damn, en nu heb ik ook nog een HTC desire en een ipad mee gekregen van het werk.. wat een gadgets voor 1 weekend. Het lijkt wel Sinterklaas.....

dam..goede job heb jij;) maar een ipad voor werk??

Meh, in plaats van een laptop om een website te kunnen bekijken als er een storing is... ik vind het maar meuk die ipads... (ik krijg sowieso al jeuk van itunes) die HTC Desire echter vind ik veel leuker.

maandag gaat de telefoon en de ipad echter gewoon weer terug naar de baas (of beter gezegd naar de ongelukkige die ze de rest van de week mag rondzeulen)

lekker warm

im srs

Terug
Naar boven